تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالیشویی در محله نواب

قالیشویی نواب به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت غرب تهران و همچنین دسترسی بسیار خوب از اتوبان نواب از جنوب به نواب و جنوب شهر از شمال به چمران و شمال شهر متصل است .جایگاه بسیار خوبی دارد به دلیل همین موقعیت خاص در ابتدا به آشنایی کافی در مورد منطقه نواب می پردازیم. و سپس به  قالیشویی های موجود در منطقه و قالیشویی های بلند و معرفی خواهیم نمود. و در انتها از بین اینها بهترین قالیشویی و متناسب ترین درمنطقه  راانتخاب خواهیم کرد.

منطقه نواب

وقتی صحبت از منطقه نواب می‌شود اصولا این منطقه در برگیرنده خیابان‌های جیحون ،خوش  ،امام خمینی و بزرگراه نواب و حتی برخی از محله های شرقی بزرگراه را نیز شامل می‌شود.
محله نواب بعد از احداث اتوبان نواب به شدت رشد چشمگیری داشت. در قبل از احداث اتوبان نواب این منطقه یک منطقه کاملاً قدیمی همچون مولوی و راه اهن بود .اما بارشد، ساخت و سازها در این منطقه و نقشه حاصل از اتوبان نواب این منطقه به شدت رشد نمود و در تهران معروف گردید.
 از مهمترین ویژگی های محله نواب تونل توحید است .که بزرگترین تونل خاورمیانه میباشد تونل توحید با طولی در حدود دو کیلومتر و دارای چند باند رفت و برگشت. با ویژگی منحصر به فرد خود چهره خاصی به این منطقه داده است.

تونل توحید
تونل توحید

 تونل توحید بزرگترین تونلی است که در شهرهای  ایران احداث شد .اصولاً در ورودی تونل توحید و دهانه خروجی آن دارای ترافیک بسیار زیادی می باشد. اما اگر همین طوری نبود ترافیک این منطقه را می‌توان چند ده برابر حالت فعلی پیش بینی نمود.

تونل نواب
تونل نواب

 منطقه نواب دارای چندین خط و ایستگاه مترو می باشد. از جمله ایستگاه مترو، شهید نواب صفوی، ایستگاه مترو کمیل  وهمچنین ایستگاه بریانک و رودکی نیز می‌ باشد.

مترو نواب
مترو نواب

پروژه های بسیار سنگینی بر روی اتوبان نواب احداث شده است. از جمله میدان ۹ دی که یکی از میدان های بسیار خاص شهر تهران می باشد .که بر روی منطقه بلورسازان بنا شده است .
منطقه نواب در ابتدا ساخت آپارتمانهای منطقه بسیار مورد توجه بود .اما بعد از گذشت زمان و عدم رسیدگی به مجتمع های این منطقه باعث کاهش قیمت این مجتمع ها و همچنین مجتمع های تجاری در پایین برج ها شده است. جایگاه خود را به شدت از دست داده است.

برج گردون
برج گردون
برج نواب
برج نواب

ساکنین این منطقه که در ساعات خاصی در رفت و آمد می کند عملاً بدون ترافیک سفر می باشد .
در کوچه پس کوچه های اطراف اتوبان اصولاً خانه های قدیمی بسیار موجود می باشند و رشد شهرنشینی در این منطقه به تناسب اتوبان کمتر می باشد .

منطقه نواب فقط دارای چند بوستان می باشد. از جمله بوستان رضوان و دارای منطقه هایی بازاری به شدت کم می باشد. مگر اینکه در خیابان‌های اصلی شهر همچون خیابان امام خمینی ،خیابان های جیحون و خیابان های اطراف آن.
منطقه نواب خط تندرو اتوبوس نیز می باشد و مردم این منطقه اصولاً یا از مترو و اصولاً از این سرویس حمل و نقل عمومی استفاده می کنند .
منطقه نواب اصولاً محله عبور و مروراکثر افرادی که در جنوب و جنوب غرب تهران هستند و حرکت به سمت شمال شهر دارند از این اتوبان استفاده می کنند.  

قالیشویی های ساکن در منطقه نواب

از بهترین قالیشویی ها میتوان قالیشویی سئول با نام برد که یکی از بزرگترین وقالیشویی های منطقه می باشد پس از آن می توان به قالیشویی مادر که یکی از قالیشویی های بسیار قدرتمند و مجهز در منطقه نواب می باشد اشاره نمود.
این منطقه به دلیل بافت سنتی خود دارای منازل بسیار زیادی میباشد. و دارای خانه های بسیار کوچک در کنار یکدیگر ند به همین دلیل جمعیت متراکم این منطقه بسیار زیاد می‌باشد. و همین مسئله باعث رشد درخواستهای قالیشویی در این منطقه است. 

 

 

مبل شویی در منطقه نواب 

منطقه نواب به دلیل بافت بسیار قدیمی و سنتی و همچنین متوسط و به ضعیف بودن مردم ساکن در این منطقه از نظر شرایط مالی خدمات قالیشویی چندانی نداشته است. به همین دلیل قالیشویی های منطقه بازار خوبی دارا نیستند.
این شرکت‌ها به دلیل برند بودن در سایر مناطق شهر تهران فعالیت موجود را به خوبی انجام می‌دهند. مخصوصاً مبل شویی سئول که با توجه به نزدیکی به شمال شهر تهران و خصوصاً منطقه سعادت آباد ،ولنجک و ملاصدرا به دلیل شستشوی مبل های بسیار زیاد هم دارای تجربه غنی در این زمینه می باشد.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *