تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالیشویی جردن 

قالیشویی جردن با 66 سال سابقه در زمینه شستن قالیشویی از سال 1331 تا کنون فعالیت دارد. این قالیشویی از کادر مجرب و منظم
تشکیل شده است. و تا کنون رضایت مشتریانش را جلب کرده است. مهم ترین شعار قالیشویی  مقرون به صرفه بودن و رضایت مندی مشتری است. همچنین در قالیشویی  از دستگاه های مدرن و به روز برای شستشوی انواع فرش ها و قالی های شما استفاده می شود. حفظ اصول بهداشتی و اسلامی نیز از دیگر موارد مهم برای قالیشویی  است.

قالیشویی جردن
قالیشویی جردن

شستشوی مبلمان در محل

یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان به وجود می آید این است که آیا مبلمان را نیز می توان به قالیشویی ها سپرد؟
و اگر بله چه مبل هایی را قالیشویی به عهده می گیرد؟ باید بگوییم که تمام مبل هایی که فلز وپارچه، چوب و پارچه،تمام پارچه هستند را می توان شست. این نکته را فراموش نکنید که قسمت های چوبی و فلزی مبل ها توسط دستگاه ها قابل شستشو نیستند.
خبر خوب اینکه قالیشویی تمام این اعمال را به علاوه خشک شویی مبلمان شما را انجام می دهد.

قالیشویی جردن
قالیشویی جردن

برای شستن مبل از چه مواد شوینده ای استفاده می شود

پاسخ این است که از شامپوهای مخصوص برای شستشوی مبلمان استفاده می شود. بسیاری از افراد نگران کدر شدن مبلشان بعد از شستشو هستند. خیالتان راحت! در قالیشویی  برای مبلمان هم دستگاه های مخصوص تهیه شده است که به مبلمان شما آسیبی وارد نمی شود.

شستشوی انواع موکت و قالی

بیایید ابتدا انواع موکت را بررسی کنیم.
موکت پرز بلند: موکت پرز بلند بسیار زیباست و احساس گرمی به مخاطب می دهد.
موکت های کبریتی: این موکت در اکثرخانه ها هست و جز رایج ترین موکت هاست.
موکت های طرح دار: موکت های طرح دار به تازگی مد شده و جلوه زیبایی به خانه ها می دهد.
حال بیاییم به شستن این موکت ها فکر کنیم!
شستشوی موکت در قالیشویی ، به صورت کاملا تخصصی با توجه به جنس و کیفیت موکت شما انجام می شود. به این صورت که فردی با تجربه دما و فشار آب کافی را برای موکت شما تنظیم می کند. تا کیفیت موکت شما حفظ شود. لازم به ذکر است که شستن موکت نسبت به فرش از حساسیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در قالیشویی جردن، یک تکنسین ماهر سبلمت موکت های شما را تضمین می کند.

شستشوی فرش ماشینی

اصلا چرا باید شستشوی فرش را به قالیشویی سپرد؟ شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد اما تاکنون به پاسخ درستی نرسیده باشید.
باید بدانیم که هر فرش از جنس و الیاف و ویژگی های ظاهری به خصوصی تشکیل شده است. و شستن هر فرش نیز نیاز به روش و مواد شوینده خاص خود را دارد. همچنین نکته دوم این است که با توجه به هزینه های صرف شده اعم از وقت و مواد شوینده و سختی حمل و نقل فرش شسته شده در خانه، نشان می دهد که شستشوی فرش در خانه دیگر جواب نمی دهد.
قالیشویی جردن، در کنار خدمات شستشو، رفو گری و ریشه زنی و … را نیز با بهترین دستگاه های مخصوص فرش های امروزی برای شما انجام می دهد.

شستشوی فرش دستباف

در قالیشویی جردن، پیش از اقدام به شستشوی فرش دستباف، یک متخصص تمام جنبه های ظاهری و آسیب دیدگی های فرش دستباف شما را بررسی می شود. تا با کسب اجازه از شما خدمات رفع آسیب دیدگی به قالی یا فرش دستباف شما انجام شود.
این امر سبب می شود تا عملیات شستشوی فرش شما با ملاحظه بیشتری انجام شود. قالیشویی  همچنین کار های مربوط به تعمیر قالی، رفوگری و شیرازه دوزی را نیز انجام می دهد.

حمل و نقل فرش

ابتدای مقاله دکر کردیم که رضایت مشتری برای قالیشویی جردن یکی از مهم ترین تعهدات است. پس به همین دلیل برای کسب رضایت و خوش قولی به شما، تیم قالیشویی جردن فرش شما را با دقت کاملا بالا لول شده تحویل میگیرد. پس از شستشو و انجام مراحل تعمیر به صورت لول به شما تحویل می دهیم.

 

لیست قالیشویی های محله جردن

قالیشویی فارسی
قالیشویی مادر
قالیشویی سئول  در خیابان جردن منطقه3 تهران است که بیشتر به بلوار آفریقا نزدیک است.
مجموعه قالیشویی جردن به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز هست. و تعطیلی ندارد. شما می توانید با ثبت سفارش به صورت آنلاین به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *