تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالیشویی شیخ بهایی

قالیشویی شیخ بهایی، با بیش از 30 سال سابقه از سال 1360در حوزه قالیشویی فعالیت دارد. و در این سه دهه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را در منطقه شیخ بهایی بدست آورد. در این مجموعه، شستشوی فرش ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. همین امر سبب شده تا دستگاه ها و خدمات به روز این قالیشویی، هر روز بیشتر شود. این شرکت، دارای سه شعبه در تهران می باشد. این سه شعبه در شمال و مرکز و غرب قرار گرفته است. و دفتر مرکزی آن در محدوده ونک واقع شده است. در قالیشویی شیخ بهایی، برای رضایت مشتری و کیفیت خدمات خود، از دستگاه های پیشرفته و تجهیزات مخصوص برای فرش های شما استفاده کرده است. همچنین از مواد شوینده مناسب برای هر مدل فرش استفاده می شود.

 

شستشوی تابلوفرش

شستشوی تابلو فرش یکی از کارهای دشوار برای خانم های خانه دار است. شاید بگید که تابلو فرش ها چون در ابعاد متنوع وجود دارد درصد آلوده شدن آنها کمتر است. اما این نکته را در نظر بگیرید که تابلو فرش ها در اثر جا به جایی و گرد و غبار امکان کثیف شدنشان وجود دارد. و از انجایی که قیمت بالایی هم دارند، شستشوی آنها نیاز به دقت بالایی هم دارد. این گروه ، تخصص و تجربه لازم را برای شستشوی تابلو فرش شما دارد. و عمل شستشو را با هزینه مناسب برایتان انجام می دهد. یکی از کار های مهم و در واقع شعار مربوط به قالیشویی شیخ بهایی این است. که ضمانت نامه کتبی در تحویل سالم و بدون نقص فرش های شما را می دهد . تا شما اعتماد و اطمینان لازم را به این گروه انجام دهید.

شستشوی تابلو فرش
شستشوی تابلو فرش

خشکشویی فرش

یکی از خدمات ویژه قالیشویی شیخ بهایی، خشک شویی فرش است. که هم در محل و منزل شما و هم در شرکت قالیشویی انجام می شود. خیلی از شما مشتریان عزیز بنا به هر دلیلی حاظر به ارسال فرشتان به قالیشویی را ندارید. قالیشویی شیخ بهایی، پیشنهاد خشکشویی در منزلتان را به شما می دهد. این کار توسط شامپوی مخصوص انجام می شود. با استفاده از شامپو و فرچه مخصوص، شروع به خشکشویی فرشتان می کنیم و در مدت 1 ساعت فرش شما کاملا خشک می شود.
نکته مهمی که قبل از خشکشویی شما باید انجام دهید این است که گرد و غبار زیر فرشتان را از بین ببرید. این کار باعث بالا بردن عمر فرشتان می شود.  گرد و غبار باعث از بین رفتن بافت فرشتان می شود. پس هنگام کشیدن جارو برقی از حداکثر توان جارو برای پاک کردن گرد ها استفاده کنید.

مبل شویی شیخ بهایی

انجام عمل مبل شویی در شرکت شیخ بهایی، با هماهنگی و رزو قبلی باید انجام شود. زیرا این کار بصورت تخصصی همراه با کادر متخصص انجام می پذیرد. مبل شویی و خشک شویی در شیخ بهایی در انواع مختلف مبل ها مانند: مبلمان مسکونی، اداری، سمینارها و … توسط شامپو های مخصوص و درجه یک نانو صورت می گیرد.

مبل شویی شیخ بهایی
مبل شویی شیخ بهایی

خشک شویی و شستشوی موکت

شستشو و خشکویی موکت ها یک امر مهم و خاص است. موکت ها در انواع محیط ها نظیر: مساجد- اماکن عمومی- حسینیه ها و… وجود دارد. که شستشو و نظافت آنها در حفظ و نگه داریشان نقش مهمی دارد. با توجه به قدمت 30 ساله قالیشویی شیخ بهایی، برای شستشوی موکت ها از دستگاه های جدیدی برای غبارگیری از موکت های شما استفاده می کند. بدون جابه جایی موکت ها، عمل شستشو را در خانه تان توسط شوینده های نانو انجام می دهد. شرکت شیخ بهایی، با در نظر داشتن این نکته که موکت های مساجد و حسینیه ها از اهمیت شرعی برخوردار است، تمام نکات و پروتکل های لازم را رعایت می کند. قالیشویی شیخ بهایی سعی دارد خود را در ارائه خدمات خشکشویی و شستشوی موکت ها به روز کند. و از شوینده ها و دستگاه های مدرن برای هر نوع موکت استفاده کند. پس با خیال راحت موکت هایتان را به قالیشویی شیخ بهایی بسپارید.

شستشوی موکت
شستشوی موکت

رفع سوختگی موکت ها

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که هنگام اتو کشیدن ناگهان اتو روی موکتتان افتاده و تا زمانی که به خودتان امدید متوجه سوختگی موکتتان شده اید! یا به هر دلیلی موکت هایتان دچار سوختگی شده باشد نگران این مسئله نباشید. قالیشویی  هرگونه اثر سوختگی روی موکت هایتان را از بین می برد.

 

ثبت سفارش انلاين