تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالیشویی های برند کشور

قالیشویی های برند ای که در کشور فعالیت دارند اصولاً در شهر تهران کار می کنند اما برخی از این قالیشویی ها خدمات کشوری نیز دارند در زیر چند مورد از این قالی شویی ها را نام خواهیم گفت.

قالیشویی های برند کشور
قالیشویی های برند کشور

قالیشویی مادر

مادر فعالیت خود را در شهرهای تهران کرج تبریز مشهد د و همچنین اصفهان انجام می دهد این شرکت دارای بزرگترین کارگاه صنعتی شستشوی فرش در شهر تهران می باشد و همچنین جزء قدیمی ترین و مهمترین قالیشویی های شهر تهران می باشد که در گذشته با برند قالیشویی اعلا فعالیت می کرد .
برند قالیشویی مادر در شهر تهران بسیار شهرت دارد به طوری که در روی اکثر بیلبورد های شهر تهران می توانیم تبلیغات این شرکت بزرگ را به راحتی ببینید .
شرکت مادر با دارا بودن خاور های بسیاری در جمع آوری فرش ها به گونه ای عمل می کند که هیچ واکنشی دارای شکستگی و کثیفی در حین حمل و نقل را به خود نگیرد و به صورت صحیح و سلامت به کارخانه برسد .
در زمان ارسال فرش به دست مشتری همچنین کاور های مخصوصی به روی فرش ها کشیده می شود تا کوچکترین آلودگی به این فرشها نرسد
این شرکت همچنین دارای بزرگترین سیستم سی آر ام در بین قالیشویی های شهر تهران است . باشگاه مشتریان از جمله ویژگی های خاص دیگر این شرکت می باشد.

قالیشویی ادیب

این شرکت نیز یکی از پرآوازه ترین و برند ترین شرکت ها در شهر تهران و تبریز است و فعالیت این شرکت در شهر تبریز به شدت گسترده است به خصوص در زمینه های شستشوی فرش های دستبافت.
این شرکت علاوه بر این که دارای سیستم بسیار پیشرفته در زمینه جمع آوری و پخش فرش ها داده است دارای قویترین سایت جهت تبلیغات در زمینه شستشوی فرش میباشد به طوری که در جستجوهای گوگل همیشه نفر اول را به خود اختصاص داده است .
شرکت قالیشویی ادیب پس از شرکت پرآوازه شربت اوغلی به عنوان دومین شرکت در زمینه تبلیغات در بین قالیشویی ها مطرح می باشد.

 

قالیشویی سئول

فعالیت خود را بسیار گسترده کرده است و دارای سابقه بسیار طولانی در زمینه شستشوی فرش هاست سابقه این شرکت حدوداً ۳۰ سال میباشد و یکی از شرکت های قدیمی در زمینه شستشوی فرش و مبلمان شویی در شهر تهران می باشد .
عمده فعالیت شرکت قالیشویی مربوط می شود به شستشوی فرش در شمال شهر تهران خصوصاً مناطق ونک سعادت‌آباد ولنجک و مناطق غربی شهر تهران است  .
همچنین دارای بزرگترین سیستم مبلمان شویی در شمال شهر تهران است.
این شرکت جز تنها شرکت های برند می باشد که در زمینه رفوی فرش و همچنین ترمیم فرش های دستبافت قدیمی بسیار شهرت دارد.

 

 قالیشویی شاهکار

این شرکت نیز دارای سابقه طولانی در همین شستشوی فرشها می‌باشد که بیشتر در مناطق شرق شهر تهران فعالیت می باشد  .
شاید بتوان گفت که دوم این شرکت در زمینه مبلمان شویی تهران کالا می باشد که پس از شرکت قالیشویی سوم به عنوان دومین و بزرگترین شرکت در این زمینه فعال میباشد .
قالیشویی شاهکار دارا بودن سیستم بسیار متمرکز تمام تمرکز و توان خود را بر روی رضایتمندی مشتریان از محصولات قرار داده است به طوری که کیفیت را شاه کلید اصلی کسب و کار خود می داند.

ثبت سفارش انلاين