تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالی شویی تهرانپارس

چرا باید قالی ها و یا فرش های خود را طی گذشت زمان شست و شو داد؟
شست و شوی انواع فرش و قالی مس از استفاده مکرر لازم و ضروری می باشد .زیرا قالی و یا فرش شما طی زمان طولانی به صورت دائمی روی زمین قرار رفته .و از همین راه الودگی ها و میکروب های فراوانی را به خود جذب کرده است. این الودگی ها طی مرور زمان می تواند به لایه های بالاتر و حتی سطح فرش راه پیدا کند پس می تواند. توسط بدن و یا لباستان به شما منتقل شود. و انواع بیماری ها مخصوصا بیماری های پوستی را برایتان به وجود بیاورد.
همچنین فرش شما بعد از گذشت زمان به صورت طبیعی کثیف می شود .که اگر این حالت چرک الود و کثیفی در ان باقی بماند زیبایی خود را نیز از دست می دهد. و فرش ها یکی از ارکان اصلی منازل به حساب می ایند پس زیبایی و تمیزی انها نقش بسیار مهمی در ظاهر خانه شما خواهد داشت.
برای انجام کلیه خدمات مربوط به فرش تان به شما قالی شویی تهرانپارس را معرفی می کنیم.
چرا قالی شویی تهرانپارس کیفیت بالایی در شست و شو دارد؟
قالی شویی تهرانپارس کاملا اشنا با روش های شست و شوی مدرن و امروزی دارد .و کلیه خدمات خود را به صورت تمام اتوماتیک ارائه می دهد و به کار گیری ابزار الات و دستگاه های مدرن برای شست و شو باعث شده تا کیفیت کار این مجموعه افزایش پیدا کند. همچنین در این قالی شویی مواد شوینده مرغوب و باکیفیتی استفاده می شود. که کاملا استاندارد هستند و هیچ گونه اسیبی به فرش یا قالی شما وارد نمی کنند.
هرچند تمامی مراحل شست و شو در این قالی شویی توسط دستگاه انجام می شود .و مواد شوینده درون این دستگاه ها قرار می گیرد و هیچ تماسی با پوست کارکنان این مجموعه ندارد. اما این قالی شویی هنوزم هم از این نوع مواد استفاده می کنند .تا مواد شیمیایی موجود در انها در بافت فرش باقی نماند و بعد از شست و شو و استفاده توسط شما هیچ اسیبی به پوست تان وارد نشود.

قالیشویی تهران پارس
قالیشویی تهران پارس

قالی شویی تهران پارس کجاست

تهرانپارس در منطقه ۴ تا ۸ تهران قرار گرفته است و در شرق تهران می باشد.
در داخل و اطراف تهرانپارس پارک های زیادی قرار دارد. که وجود این پارک ها باعث افزایش کیفیت اب و هوای تهرانپارس شده است.تهرانپارس دارای دو بخش شرقی و غربی است. که هردوی این بخش ها از بزرگراه هایی مانند:بزرگراه شهید باقری ، بزرگراه شهید زین الدین قابل دسترس است .تهرانپارس به دلیلی موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دارای کافه ها رستوران ها مراکز تفریحی وتجاری زیادی است . قالی شویی تهران پارس نیز با قرار گرفتن در این موقعیت جغرافیای خوب از مشتریان زیادی برخوردار است. و توسط اکثر ساکنان تهرانپارس شناخته شده می باشد.

خدمات قالی شویی تهران پارس

قالی شویی تهرانپارس علاوه بر شست و شوی انواع فرش های دست بافت فرش های چهره ای فرش های ابریشمی و غیره خدماتی مانند:
رفوی گری انواع فرش ترمیم انها و نیز ریشه بافی و چرم دوزی برای انها همچنین رنگریزی را انجام می دهد.سرویس این مجموعه نیز برای ساکنان تهرانپارس رایگان می باشد همچنین خدمات ترمیم ریشه برای فرش های ماشینی به صورت رایگان انجام می شود.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این قالی شویی مراجعه کرده .و یا با شماره های تماس این مجموعه در ارتباط باشید. و یا می توانید به صورت پیامکی و انلاین ثبت سفارش خود را انجام دهید .و از کارشناسان این قالی شویی به صورت رایگان در جهت شست و شو انواع قالی و سایر خدمات مشاوره دریافت نمایید.

جواز قالی شویی تهرانپارس

این قالی شویی یکی از اعضای معتبر و شناخته شده اتحادیه صنف می باشد و دارای جواز کسب معتبر جهت فعالیت در زمینه است .
این مجموعه دارای ضمانت نامه کتبی نیز می باشد. تا در صورت بروز مشکل برای  فرش و یا مبلمان شما عزیزان بتوانید ان را به راحتی حل کنید .و خسارات خود را جبران نمایید.
همچنین فرش شما در طول انجام خدمات گارانتی نیز می شود.
شما می توانید در هنگام تحویل فرش خود فاکتور رسمی قالی شویی تهرانپارس را دریافت کنید. تا از صحت جواز این قالی شویی اطمینان حاصل کنید.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *