تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

شستشوی مبل در منزل

هر فردی ممکن است نیازمند مبل شویی در منزل شود.

در حال حاضر شما می توانید انواع مبلمان را در مکان های گوناگون را مشاهده کنید، که هر یک از آن ها با متریال های متفاوتی ساخته شده اند، استفاده از مبلمان از گذشته تاکنون ادامه دارد و این وسایل در هر کجای دنیا به چشم می خورد.
مبلمان محل مناسبی برای نشستن می‌باشند، همچنین می توانند زیبایی و جذابیت منزل شما را چند برابر کنند.
امروزه انواعی از مبلمان به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید، از آن به عنوان تخت خواب نیز استفاده کنید.
در حین استفاده از مبلمان آلودگی‌های زیادی جذب قسمت‌های مختلف مبل می‌شود این آلودگی‌ها با گذشت زمان بیشتر و بیشتر شده و باید در جهت نظافت مبل اقدام شود.
در حال حاضر روش های متفاوتی برای شستشوی مبلمان وجود دارد همچنین بسیاری مجموعه ها و شرکت ها حاضرند تا شستشوی مبلمان شما را با دریافت هزینه ها مخصوص انجام دهند، هرگونه اقدام غیر اصولی و نادرست در حین شستشوی مبلمان می‌تواند، آسیب‌های زیادی به آن وارد کند، به همین دلیل باید این فرآیند را با احتیاط و آگاهی لازم انجام داد.

شستشوی مبل در منزل

بهترین روش شستشوی مبل در منزل

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا شستشوی مبلمان خود را در منزل و بدون هیچ جابه جایی انجام دهند، برای این فرایند راهکار های گوناگونی وجود دارد، که یکی از این راهکارها استفاده از دستگاه‌های شوینده می‌باشد.
این دستگاه ها می توانند در نهایت سلامت، پاکیزگی نظافت مبلمان شما را رقم بزنند، شما می توانید با خریداری نمونه مناسبی از آن برای همیشه نظافت مبلمان فرش و پرده های خود را در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینه ای انجام دهید، اگرچه برخی از این دستگاه ها از قیمت بالایی برخوردار می باشند، اما خریداری آن ها کاملا مقرون به صرفه خواهد بود ،شما می توانید این دستگاه را در قابلیت های مختلف مشاهده کنید امروزه نمونه هایی از این دستگاه در داخل کشور و توسط مهندسان ایرانی ساخته می شود.

دستگاه های داخلی نسبت به نمونه های خارجی قیمت کمتری دارند اما قابلیت های آن ها تقریباً یکسان می باشد، به همین دلیل شما می توانید با خریداری نمونه داخلی این دستگاه علاوه بر داشتن یک وسیله مناسب و کاربردی از تولید ملی نیز حمایت کنید.

کارکردن با این دستگاه های شوینده نیز بسیار راحت می باشد و تنها کافی است تا مخزن آن را با یک شوینده مناسب پر کرده و نسبت به شستشوی فرش و مبلمان خود اقدام کنید شما می توانید این محصول را برای شستشوی انواع فرش های دستباف و ابریشمی نیز استفاده کنید.

نمونه های پیشرفته، از این دستگاه شوینده علاوه بر شستشوی فرش ها آبکشی و خشک شویی آن را نیز انجام می دهند.

 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با نحوه بکارگیری این دستگاه ها می توانید ویدیوهای آموزشی موجود در این زمینه را مشاهده کنید، همچنین در بسته بندی دستگاه در دفترچه راهنما قرار دارد که در این دفترچه نیز به طور کامل قابلیت ها و چگونگی کار کردن با دستگاه توضیح داده شده است.

اگرچه این دستگاه در حین استفاده هیچ آسیبی به ساختار فرش شما وارد نمی کند، اما نکات ایمنی در حین به‌کارگیری آن را در نظر بگیرید.

بهترین روش شستشوی مبل در منزل

شستشوی انواع مبل در منزل

همانطور که در قسمت های قبل هم گفتیم امروزه شما می توانید انواع مبلمان را مشاهده کنید، باتوجه به متریال های متفاوتی که در ساختار این مبلمان استفاده شده است ،روش شستشوی آن ها نیز از هم متفاوت می باشد که در این بخش چند نمونه از آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش شستشوی مبلمان چرم: در حال حاضر یکی از کاربردی ترین انواع مبلمان، مبلمان چرم هستند، این مبلمان علاوه بر داشتن ظاهری شیک و جذاب ماندگاری بسیار بالایی دارند، اگرچه آلودگی های ایجاد شده بر سطح این مبلمان غیر قابل مشاهده می باشند اما با گذشت زمان باید در جهت نظافت آن اقدام کرد، برای شستشوی مبلمان چرم ابتدا بهتر است آن را با استفاده از یک پارچه گردگیری کنید چنانچه این گرد و غبار موجود بر روی مبل به سادگی از بین نرفت می توانید، پارچه را کمی مرطوب کنید برای شستشوی مبلمان چرم استفاده از شوینده های طبیعی و گیاهی گزینه مناسبی خواهد بود ابتدا مقداری شوینده روی اسفنج بریزید و با استفاده از آن قسمت‌های مبل خود را شستشو دهید، معمولاً در اولین دفعه مبلمان چرم شما به طور کامل تمیز خواهد شد و نیاز نیست که این فرایند را چند مرتبه تکرار کنید در نهایت برای از بین بردن شوینده های اضافه از یک اسفنج و یا پارچه خیس استفاده کرده و کلیه شوینده ها را از سطح آن پاک کنید خشک شدن مبلمان چرم در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

شستشوی مبلمان پارچه ای: برای شستشوی مبلمان پارچه‌ای، نیز می توانید روش های قبل را تکرار کنید با این تفاوت که آبکشی مبل پارچه ای طی چند مرحله انجام خواهد شد زیرا درصدی از شوینده ها به لایه های عمیق تر مبل نفوذ می کند.

خشک شدن مبلمان پارچه‌ای معمولاً زمان بیشتری نیاز دارد، برای تسریع این فرایند می توانید درب و پنجره ها را باز گذاشته و یا تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را در منزل خود روشن کنید.

چنانچه در ساختار مبلمان شما از پارچه های ابریشمی و یا ساتن استفاده شده است بهتر است شستشوی این نوع پارچه ها را با استفاده از ترکیبات جوش شیرین انجام دهید.

شستشوی انواع مبل در منزل

روش های شست و شوی مبل در منزل

علاوه بر استفاده از دستگاه‌های شوینده، روش‌های دیگری نیز برای شستشوی انواع مبلمان در منزل وجود دارد که می توانید این روش ها را با مطالعه مطالب زیر آموزش ببینید.

 توجه داشته باشید که یکی از عوامل مهم در حین پاکیزه کردن انواع مبلمان نوع شوینده استفاده شده می باشد، همانطور که می دانید امروزه انواع شوینده ها تولید شده و در بازار وجود دارد اما تمامی این محصولات برای شستشوی فرش و مبلمان مناسب نمی باشند، درصدی از شوینده ها دارای آلاینده‌های شیمیایی زیادی می باشند و امکان آسیب دیدن فرش توسط آن ها وجود دارد اگر به دنبال یک شوینده مناسب برای شستشوی مبلمان خود می باشید، بهتر است از شوینده های طبیعی و گیاهی استفاده کنید، اگرچه قدرت پاکیزگی این شوینده ها کمتر از سایر انواع آن می باشد، اما معمولاً هیچ آسیبی در حین استفاده از آن ها ایجاد نخواهد شد، علاوه بر شوینده ها و تجهیزات استفاده شده در حین شستشوی مبلمان نیز اهمیت دارد، برای مثال؛ در حین شستشوی مبل بهتر است از فرچه ها و اسکاج های زبر استفاده نشود، بهتر است اسفنج‌های نرم را جایگزین این تجهیزات کنید، علاوه بر اسفنج ها استفاده از پارچه های پنبه ای و نخی نیز مناسب خواهد بود.

برای شستشوی مبلمان در منزل چنانچه اجزای مختلف مبل شما قابل جداسازی است، بهتر که آن ها را از هم جدا کنید.
توجه داشته باشید که شوینده را به صورت مستقیم روی مبل خود نریزید زیرا این فرآیند باعث می شود تا این مواد به لایه های عمیق تر مبل شما نفوذ کرده و به آن آسیب برساند، کافیست مقداری شوینده روی اسفنج یا پارچه خود ریخته و آن را روی مبل بکشید.
چنانچه گرد و غبار های زیادی روی مبل شما جمع شده است، باید قبل از شستشو این گرد و غبار ها را با استفاده از جارو جمع آوری کنید، در این صورت کیفیت پاکیزگی نیز افزایش خواهد یافت.

اگر نمی‌خواهید برای شستشوی مبلمان خود هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید و توانایی خرید یک شوینده  گران قیمت را ندارید، می توانید از ترکیب آب و صابون استفاده کنید، این ترتیب سبب از بین رفتن انواع آلودگی و لکه از روی فرش و مبلمان می شود.
همچنین استفاده از آن هیچ آسیبی در مبلمان شما ایجاد نخواهد کرد، برای ساخت این ترکیب می‌توانید مقداری صابون را رنده کرده و یا خرد کنید سپس آن را در مقداری آب گرم بریزید و حل کنید توجه داشته باشید از آنجایی که معمولاً صابون بافت سنگینی دارد بهتر است، پس از شستشو اب کشی مبل را طی چند مرحله تکرار کنید، چنانچه درصدی از محلول آب و صابون در ساختار مبل شما باقی بمانند با گذشت زمان مبل  دچار سختی و تغییر رنگ خواهد شد.

بهتر است برای شستشوی بخش چوبی یا فلزی مبل خود از این ترکیب استفاده نکنید و این بخش ها را با استفاده از اسپری های پاک کننده نظافت نمایید.
توجه داشته باشید که بخش چوبی و فلزی مبل اگرچه رطوبت زیادی به خود جذب نمی کند، اما پس از شستشو و خشک کردن آن نیز بسیار مهم می‌باشد.

همانطور که می دانید زمانی که چوب برای مدت طولانی در تماس با رطوبت قرار بگیرد دچار برامدگی می شود با توجه به این موضوع خشک کردن قسمت چوبی مبل خود را نیز جدی بگیرید.

روش های شست و شوی مبل در منزل

خدمات مبل شویی در منزل سئول

برای داشتن شست و شوی مفید و رضایت بخش در منزل نیاز داریم که مواد شوینده ی مناسب مبلمان را انتخاب کنیم.
این موضوع بستگی به این دارد که مبل ها از چه جنسی باشند چرا که ممکن است چرمی، پشمی یا ابریشمی و … باشند.
پس از شست و شوی مناسب مبل ها نکته ی مهم دیگر در ارتباط با خشک‌ شدن سریع آن ها است چرا که اگر مبل ها سریع خشک نشود ممکن است این رطوبت داخل مبل ها باقی بماند و مبل ها را با مشکل روبه رو کند، چرا که رطوبت داخل مبل را نابود می کند که حتما پس از شست و شو باید از دستگاه های خشک کن مبل مخصوص استفاده شود.
این دستگاه های خشک کن مبل دارای مکشی بسیار قوی هستند که به راحتی تمام الودگی و کثیفی و اب و کفی که برای شست و شو استفاده شده است را جمع اوری کرده و داخل خود می کشد که این مورد بسیار کاربردی در جهت خشک‌ کردن سریع مبل ها است و هیچ گونه رطوبتی را هم داخل مبل بر جای نمی گذارد.
هم چنین پس از این که اب و کف را جمع آوری کرد نکته ای که وجود دارد این است که به داخل مخزن دستگاه می رود که باید اب و کف ان مخزن پس از هر بار استفاده خالی شود تا دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد.
البته قبل استفاده از این دستگاه باید روش استفاده مطالعه شود و یا حتما از افرادی که تجربه ی استفاده از این دستگاه ها را دارند کمک گرفته شود چرا که اگر خیلی مبل خشک شود اسیب ایجاد می کند و خسارات مالی هم می تواند به دنبال داشته باشد.
پس اشنایی با این دستگاه ها می تواند بسیار مهم باشد.

خدمات مبل شویی در منزل سئول
پس مبل ها از جمله وسایل مهم در تمامی منازل محسوب می شود که نگه داری و مراقبت و هم چنین شست و شوی ان ها از جمله کار های مهم است چرا که نما و جلوه ی منزل را بر عهده دارند و به علت بالا بودن هزینه های تعویض مبل ها باید در شست و شو نگه داری دقت کافی داشته باشیم تا مجبور به تعویض مبلمان نشویم و این کار هم به راحتی و با رعایت چند نکته ی ساده می تواند قابل اجرا باشد و طول عمر مبل ها هم بالا باشد.
اگر نتوانستید از روش های خانگی استفاده کنید می توانید توسط قالی شویی های معتبر کار مبل شویی خود را به راحتی و با خیالی آسوده انجام دهید.

نکات مبل شویی در منزل

همان طور که گفته شد نکاتی که هنگام مبل شویی در منزل باید رعایت کرد شناسایی نوع کثیفی و جنس پارچه ی مبل است که باید تشخیص داد و سپس متناسب با همان به شست و شوی مبل پرداخت.
هم چنین نکته ی دیگر در ارتباط با خشک کردن مبل ها است که نه خیلی زیاد باید خشک کرد و نه خیلی زیاد اب داخل مبل ها باشد.
چرا که در هر دو صورت به مبل ها آسیب وارد می شود و حتی خیسی زیاد مبل ها بوی بد و نامطبوعی  را ایجاد می کند.
همین رعایت چند نکته ی ساده می تواند بسیار مفید باشد و مبل ها به راحتی شسته شوند.

نکات مبل شویی در منزل

هزینه مبل شویی در منزل

اگر مبل شویی داخل منزل انجام می شود هزینه ها بسیار با صرفه تر و کم تر از زمانی است که به مراکز مبل شویی برده می شود.
چرا که در منزل تنها هزینه های مواد شوینده داده می شود ولی اگر دستگاه های مخصوص خشک کردن مبل هم نباشد هزینه آن هم محاسبه می شود.
اما هر چه باشد هزینه ها کم تر بوده و کاملا به صرفه تر است اما باید اشنایی کامل در این زمینه وجود داشته باشد تا خسارات ایجاد نشود و مجبور به تعویض مبل ها در اخر نشود چرا که در این صورت هزینه ها چندین برابر شده و اصلا به صرفه نخواهد بود.

هزینه مبل شویی در منزل

ارزانترین مبل شویی در منزل

اگر بخواهیم مبل شویی ارزان در منزل داشته باشیم می توانیم از روش های خانگی در از بین بردن لکه ها استفاده کنیم.
اما اگر بخواهیم به طور کامل شست و شو دهیم تنها مواد شوینده هزینه بر خواهد بود.
برای این که از کثیفی و الودگی مبل ها جلو گیری کنیم می تواند با جارو کشیدن مداوم ان ها گرد و غبار ها و خاک را پاک کنیم تا دیر تر با مشکل شست و شو مواجه شویم.

ارزانترین مبل شویی در منزل

تمیز کردن مبل با استفاده از شامپو فرش

برای تمیز کردن قسمت های پارچه ای و اسفنجی مبل می توان از شامپو فرش ها استفاده کرد.
این مواد کاملا در دسترس می باشند .
قیمت ان ها با توجه به قدرت پاک کنندگی ان متفاوت خواهد بود.
برای شست و شوی مبل با این روش به یک پارچه ی نرم احتیاج دارید.
با استفاده از یک پارچه نرم و شامپو فرش مبل خود را تمیز کنید.
ابتدا دستمال را به ان آغشته کرده و سپس روی مبل خود بکشید.
پس از ان با استفاده از یک دستمال مرطوب روی ان بکشید.
تا مبل شما کاملا پاکیزه شود.

شستن مبل با شامپو فرش

استفاده از شامپو فرش ها اگرچه می توانند ظاهر مبل شما را تمیز کنند.
اما از انجایی که مبل به صورت کامل ابکشی نمی شود ممکن است مقداری از مواد شوینده در بافت مبل باقی بماند.
این امر پس از مدتی با گذشت زمان سبب تخریب بافت ان می شود.

مبل شویی با استفاده دستگاه

امروزه دستگاه های زیادی شستن مبل منزل یا بیرون وجود دارند .
شما می توانید با استفاده از آن ها مبلمان خود را با کیفیت بالایی تمیز کنید.
دستگاه ها برای شستن مبلمان ، شست شوی انواع فرش موکت و پرده نیز مناسب می باشد .
این دستگاهها از قیمت بالایی برخوردار هستند اما بسیار کاربردی می باشند.
پس خرید آنها کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.
همچنین شما می توانید نمونه های داخلی و خارجی این دستگاه‌ها را نیز پیدا کنید .
که نمونه های داخلی نسبت به خارجی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
دستگاه ها قابلیت بخارشوی نیز دارند .
می توانند پس از شست شو فرش یا مبل آن را کاملاً خشک کنند.
استفاده از این دستگاه آسیبی به بافت فرش و یا موبایل شما وارد نمی‌کند.
همچنین کار کردن با آن بسیار ساده خواهد بود.
بنابراین شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
این دستگاه حجم زیادی از نظر شما را اشغال نخواهد کرد.
پس به راحتی در هر جا قرار داده می شود.

مبل شویی توسط کادر قالی شویی

امروز بیشتر قالی شویی ها این خدمات را در منزل و یا کارخانه انجام می‌دهند.
البته حمل و نقل مبل ها معمولا تا حدودی مشکل می باشد.
بسیاری از قالی شویان برای سهولت شست شوی مبل را در منزل تان و با بالاترین کیفیت کار انجام دهند.
برای این کار لازم است تا با تلفن های پشتیبانی قالی شویی مدنظر خود تماس بگیرید.
سپس خدمات مبل شویی را از آنها درخواست کنید .
بعد از تماس شما نیروهای قالیشویی به منزل شما اعزام می شوند.
آنها دستگاه ها و تجهیزات مخصوص این کار را با خود حمل می‌کنند.
دستگاه مبل شویی مبل شما با کیفیت بالا در منزل شست شو داد خواهد.
شما می توانید پس از مشاهده نتیجه کار هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید.
درصورتی که به کالای شما خسارت‌های وارد شود قالی شویی آن را پرداخت می کند.
خدمات مبل شویی در منزل هزینه چندانی برای شما نخواهد داشت.
هزینه‌های آن کمتراز شستشوی فرش می باشد.
البته این هزینه ممکن است از یک قالی به قالیشویی دیگر متغیر باشد.
اما در این میان نکته اصلی و مهم کیفیت کار می باشد.

اگر در ارتباط با این موضوع اشنایی و تجربه داشتید می توانید مبل شویی در منزل را انجام دهید و کم تر هزینه صرف کنید، اما اگر اشنایی و تجربه نداشتید سپردن به مراکز بهتر است.

استفاده از فوم های مخصوص مواد شوینده ی مبل ها بسیار کاربردی در این زمینه می باشند.

باید در حدی باشد که به طور کامل رطوبت مبل را نگیرد تا مبل آسیبی نبیند.

استفاده از این دستگاه ها می تواند گزینه ی مناسبی باشد، چرا که مبل را به وسیله ی بخار شست و شو می دهد و حتی آسیبی هم ایجاد نمی کند و حتی رطوبت مبل را نمی گیرد.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *