تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

شستشوی مبل 

شست وشوی مبل و تمیزی آنها در ظاهر خانه بسیار مهم است.
مبلمان یکی از کاربردی ترین تجهیزات استفاده شده در منازل و سایر مکان های پر رفت و آمد می باشد.
امروزه شما می توانید انواع مختلفی از مبلمان را مشاهده کنید که با استفاده از متریال های مناسبی ساخته شده‌اند هرچه در ساختار مبلمان از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده شود.
مبل شما نیز کیفیت و کاربردهای مناسبی خواهد داشت علاوه بر خریداری یک مبل با کیفیت و مناسب توجه به نظافت و پاکیزگی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
یک مبل آلوده می‌ تواند بیماری‌ های زیادی را به بدن شما منتقل کند زمانی که شما در روی یک مبل آلوده می نشینید و استراحت می کنید بخشی از این آلودگی ها از طریق لباس و سایر اعضای بدن به شما منتقل شده و در نهایت بیماری‌ های عفونی و پوستی مختلفی ایجاد می شود.
همچنین به کارگیری یک مبل آلوده و استفاده از آن در منازل و مکان های مختلف ظاهری نامرتب و کثیف را در آن محل ایجاد خواهد کرد در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در رابطه با شستشوی مبلمان مطالعه خواهید کرد.

شستشوی مبل 

خدمات مبل شویی 

مبل های رنگ روشن بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند.
و در خانواده هایی که کودک دارند شستشوی مکرر مبل بیشتر اتفاق می افتد.
و شست و شوی مبل و حفظ تمیزی  به عمر آن می افزاید.
درصورت بروز لک روی مبلمان تا روی پارچه لکه جا نینداخته است اقدام به تمیزی آن کنید.
خدمات مبلشویی در منزل و هم در ادارات انجام می‌شود.

روش شست و شوی مبل پارچه ای لک شده 

در صورتی که لک حاصل شده تازه باشد به راحتی با روش های خانگی می توانید آن را از بین ببرید.
اگر روی پارچه مبل لکه چربی به وجود آمده باشد.
می توانید با استفاده از محلول نمک و الکل لکه حاصل شده را نابود کنید.
ابتدا محلول را روی لکه ریخته سپس روی آن با پارچه ای بدون پرز بکشید.
این روش برای لکه های چربی بسیار موثر است .
اگر این لکه های حاصل از چربی به مدت طولانی روی مبل باقی بماند.
باید این مشکل را با استفاده از خدمات شست و شوی مبل در منزل می توان حل کرد.

خشکشویی مبل 

ترفندهای ساده ایی برای از بین بردن لک ها وجود دارد.
به عنوان مثال می‌توانید از یک حبه قند برای نابودی لک  روی پارچه کرک دار استفاده کنید.
و به راحتی این نقش ها را از بین ببرید.
همچنین لک های روی پارچه با جنس الیاف مصنوعی را می‌توانید نابود کنید.
آن هم به کمک چند قطره سرکه که بر روی یک دستمال تمیز ریخته و روی لکه بکشید تا از بین برود.
در صورتی که با این روش ها لکه ایجاد شده از بین نرود.
شست و شوی مبل و خشکشویی مبل با دستگاه مبل شور برای حل این مشکل می توان استفاده نمود.

لک های سرسخت روی مبل 

بسیاری از لکه ها به راحتی از بین نمی روند.
و باید از مواد شوینده قوی استفاده کرد.

لکه مبل

در صورت بروز لکه های جوهری بر روی فرش و مبل ابتدا با آب آن را شستشو کنید.
و با استفاده از گلیسیرین و آمونیاک روی آن بکشید.
و سپس با آب و مواد شوینده آن را تمیز کرده و لکه را کاملاً می توان از بین برد.
البته ممکن است آمونیاک رنگ پارچه را از بین ببرد.
قبل از این کار بهتر از روی قسمت زیرین پارچه امتحان کرده در صورت عدم بروز مشکل این روش را انجام دهید.
و همچنین روش غیر اصولی برای نظافت و تمیزی به پارچه و بافت مبل آسیب می رساند.

شست و شوی مبل با دستگاه

در گذشته معمولاً شستشوی انواع مبلمان با استفاده از شوینده های متفاوت و توسط نیروی انسانی انجام می شده است در چنین شرایطی افراد فعال در این زمینه شستشوی انواع مبلمان را به صورت ساده انجام می دادند با توجه به گسترش علم و فناوری در حال حاضر به دستگاه ها و تجهیزات زیادی در زمینه شستشوی انواع مبلمان وجود دارد این دستگاه‌ ها در قدرت ها و قابلیت های مختلفی تولید شده و در بازار به فروش می‌رسد.
شما می توانید با توجه به نیازمندی خود نمونه ای از این دستگاه را تهیه کرده و استفاده کنید.
امروزه در داخل کشور ما انواع مختلفی از دستگاه های شوینده تولید شده و به فروش می رسد البته شما می توانید نمونه های وارداتی و خارجی این دستگاه‌ های شوینده را نیز در بازار مشاهده کنید که قیمت این دستگاه ها با توجه به کشور سازنده و قابلیت‌های آن نیز متفاوت خواهد بود.
برای شستشوی مبلمان با دستگاه نیاز به دانش و مهارت خاصی نمی باشد در ابتدا باید دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید برای اطلاع یابی بیشتر در رابطه با نحوه بکارگیری دستگاه می توانید بروشور داخل جعبه را به طور کامل مشاهده کنید.
در حال حاضر فیلم ها و ویدیوهای آموزشی زیادی در حین استفاده از انواع دستگاه های شوینده در سایت‌ های اینترنتی موجود می باشد که مشاهده این فیلم ها نیز پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود.
برخی از دستگاه‌های شوینده موجود قابلیت شستشو و آبکشی و خشک کردن مبلمان را نیز دارند که این مدل از دستگاه ها برای تمیز کردن انواع فرش و پرده نیز کاربرد خواهند داشت.

شست و شوی مبل با دستگاه
برای شستشوی مبلمان با دستگاه ابتدا بهتر است از اجزای مختلف مبل خود را در صورت امکان از هم جدا کنید توجه داشته باشید که قبل از شروع کردن فرآیند شستشو مبل خود را با استفاده از یک جارو گردگیری کنید این فرآیند سبب افزایش کیفیت شستشو و بیشتر شدن پاکیزگی مبلمان تان خواهد شد.
در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ های فعال در زمینه شستشوی انواع فرش و مبلمان نیز با استفاده از دستگاه‌ های شوینده و تمام‌ اتوماتیک فرآیند شستشو را انجام می‌ دهند و به کارگیری این دستگاه ها هیچ آسیبی به ساختار مبلمان شما وارد نخواهد کرد.
توجه داشته باشید که قبل از به کارگیری دستگاه برای شستشوی مبلمان خود پارچه آن را نسبت به رنگ دهی بررسی کنید برای این کار می توانید یک پارچه سفید مرطوب را روی مبل خود بکشید در صورتی که رنگ پارچه تغییر کرده و باید بدانید که مبل شما رنگ پس میدهد.
چنانچه در ساختار مبلمان شما از پارچه های ابریشمی و با ظرافت استفاده شده است بهتر است شستشوی مبل با دستگاه را در درجه های بسیار کم و قدرت های پایین تر انجام دهید تا هیچ آسیبی در حین شستشو به ساختار پارچه وارد نشود.
در صورتی که اجزای مختلف مبل شما قابل جداسازی نمی باشد می توانید با عوض کردن سری دستگاه شوینده، نسبت به نظافت قسمت های خارج از دسترس مبل خود نیز اقدام کنید برای خریداری این دستگاه‌ های شوینده بهتر است به نمایندگی های معتبر در زمینه فروش این محصولات سری بزنید و  این دستگاه ها را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نکنید.

آموزش شستشوی مبل

در ابتدا چگونگی شستشوی مبل با استفاده از دستگاه را به شما توضیح خواهیم داد.
پس از خریداری دستگاه و بررسی رنگ دهی مبل خود مقداری شوینده در دستگاه بریزید توجه داشته باشید که میزان شوینده را با توجه به گنجایش مخزن دستگاه تعیین کنید از ریختن مقدار زیادی شوینده خودداری نمایید پس از آن می توانید دستگاه را روشن کرده و بر روی قسمت های مختلف مبل خود بکشید.
توجه داشته باشید که در این میان نیروی زیادی وارد نکنید برای اینکه بتوانید قسمت های کناری و خارج از دسترس مبلمان خود را نظافت کنید می توانید سریی باریک در دستگاه را به دهانه آن وصل کرده و فرآیند شستشو در این قسمت ها را نیز انجام دهید.
برای نتیجه گیری بهتر و افزایش پاکیزگی می توانید دستگاه را برای چند مرتبه روی قسمت های مختلف مبل خود بکشید پس از شستشوی کامل و خالی شدن مخزن شوینده مخزن آب دستگاه را پر کنید پس از آن می توانید مبل خود را به طور کامل آب کشی کنید.
برای خارج شدن بهتر مواد شوینده و جلوگیری از هرگونه آسیب می‌ توانید مرحله آبکشی را طی چند دفعه تکرار کنید.
در نهایت با اتمام مطالب گفته شده نوبت به خشکشویی مبل می رسد.
چنانچه شما قسمت بخارشویی دستگاه را فعال کنید دمای مناسبی به دستگاه شما وارد خواهد شد که مقدار این گرما باعث خشک شدن مبل تان می شود برای خشک شدن کامل مبل می توانید برای چند مرتبه دستگاه را روی قسمت های مختلف آن بکشید فرآیندهای نامبرده شده قابل اجرا بر روی انواع مبلمان می باشد.

آموزش شستشوی مبل
اگر قصد شستشوی مبلمان خود با استفاده از اسفنج و بدون دستگاه را دارید می توانید با استفاده از یک شوینده مناسب این فرایند را انجام دهید از آنجا که آب کشی بدون دستگاه به صورت کامل انجام نمی شود باید زمان زیادی را برای خشک کردن مبلمان خود در نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که برای خشک شدن این تجهیزات آن ها را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا آسیب‌ های زیادی در ساختارشان ایجاد خواهد شد.

شستشوی مبل به روش سنتی

در روش شست و شوی سنتی باید مقداری از شامپوی مخصوص را با آب مخلوط کنیم.
تا کف حاصل شود سپس با استفاده از اسفنج کف حاصل شده را برروی پارچه مبل بکشید.
و با دستمالی مرطوب و تمیز بر روی پارچه بکشید تا خشک شود.

روش سنتی

توجه داشته باشید که از شامپوی شستشوی مبل به مقدار کم استفاده کنید.
همچنین از محلول آب و شامپو به طور مستقیم بر روی مبل استفاده نکنید.
قبل از خشک شدن کامل مبل به هیچ عنوان بر روی آن ننشینید.
زیرا به الیاف و فوم مبل آسیب وارد می‌ شود.

روش های تمیز کردن مبل به روش مدرن

چنانچه می خواهید مبلمان شما با کیفیت بالا و بدون هیچ آسیبی شستشو داده شوند می توانید از خدمات مجموعه های فعال در این زمینه استفاده کنید.
در حال حاضر افراد زیادی در زمینه شستشوی انواع مبلمان فعالیت می‌کند همچنین امروز بسیاری از قالیشویی ها علاوه بر شستشوی انواع فرش شستشوی مبلمان را نیز انجام می‌دهند که به‌ کارگیری این خدمات پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد اما توجه کنید که یک مجموعه با کیفیت و معتبر را انتخاب کنید.
اگرچه امروزه دستگاه های شوینده معمولاً از قیمت بالایی برخوردار هستند اما خریداری آن ها کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود در چنین شرایطی شما می توانید در هر زمان و هر مکان نسبت به شستشوی مبلمان خود اقدام کنید.
نکته مهم در حین شستشو و نظافت انواع مبلمان با استفاده از دستگاه و به صورت دستی به کارگیری یک شوینده مناسب می باشد.
همانطور که می دانید شوینده ها نقش بسیار مهمی در تامین پاکیزگی تجهیزات مختلف دارند چنانچه شما از یک محصول نامرغوب و بی کیفیت در این زمینه استفاده کنید علاوه بر این که آسیب‌ های زیادی به ساختار مقابل شما وارد می شود امکان خراب شدن دستگاه شما نیز وجود دارد.
به همین دلیل سعی کنید که از شوینده های طبیعی و گیاهی استفاده کنید این محصولات علاوه بر این که قدرت بالایی در پاکیزگی دارند هیچ آسیبی به ساختار مبلمان شما وارد نخواهند کرد.

روش های تمیز کردن مبل به روش مدرن

خشک شویی مبل در منزل 

با استفاده از بخارشوی می توان گرد و غبار روی مبل را از بین برد.
البته به طور کامل نمی توان آلودگی ها را از بین برد.
استفاده از برس های سیمی موجب آسیب به بافت پارچه مبل می شود.
و همچنین روش غیر اصولی برای نظافت و تمیزی به پارچه و بافت مبل آسیب می رساند.

در حال حاضر شما می توانید برندهای مختلفی از دستگاه شوینده را در بازار مشاهده کنید اما هر چه شما هزینه های بیشتری در این زمینه در نظر بگیرید می توانید یک دستگاه با کیفیت تر با قابلیت های پیشرفته تری تهیه کنید.

توجه داشته باشید که به کارگیری دستگاه های مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید یک محصول مناسب خریداری کنید.

در حال حاضر بسیاری از مبل شویی های فعال در سطح شهر خدمات شستشو را در محل مورد نظر شما نیز ارائه می کنند در چنین شرایطی نیروهای آن مجموعه به محل تعیین شده اعزام می‌شوند و فرآیند شستشو را در حضور خودتان انجام خواهند داد

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *