تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالی شویی پیروزی

اعلاشویی در قالی شویی

در قالیشویی پیروزی انواع خدمات مبل شویی و قالیشویی مانند اعلاشویی انجام می شود.
در شرایط مختلف ممکن است فرش شما دارای درصد بالایی از آلودگی‌ها باشد . در چنین شرایطی شست شوی آن باید با استفاده از روش‌های ویژه تری انجام شود. تا بتوان آلودگی‌های موجود در سطح ان را کاملا از بین برد. شست شوی فرش ها طی چند مرحله و با قدرت بیشتری را اعلاشویی می گویند.

اعلاشویی

در این مجموعه اعلا شویی انواع فرش با نازل ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت کار انجام می شود . در قالی شویی پیروزی اعلا شویی فرش دست باف با فرش ماشینی کاملا متفاوت می باشد. در این بخش مراحل اعلا شویی انواع فرش را به شما معرفی می کنیم.

اعلا شوی فرش ماشینی در قالی شویی پیروزی

زمانی که فرش ماشینی شما دارای درصد بالایی از آلودگی‌ها باشد برای رفع آن از فرآیند اعلاشویی استفاده می‌شود. در این خدمات فرش شما با استفاده از دستگاه مخصوص گردگیری می شود. از آنجا که این فرش نیاز به علا شویی دارد گردگیری باید طی دو یا سه مرحله انجام شود.
در ابن مجموعه کرگیری فرش ماشینی با استفاده از دستگاه انجام خواهد شد. پس از آن فرش شما را برای شست شو به دستگاه تمام اتوماتیک منتقل می کنند. در این دستگاه فرش ماشینی شما برای چند مرحله شست شو داده می شود. همچنین برای این کار از مرغوب ترین و با قدرت ترین شوینده ها استفاده می شود. تا این آلودگی‌ها به طور کامل از بین برود در مرحله آخر اگر کیفیت شست شو مناسب و به اندازه بود فرش را وارد مرحله خشک شویی می‌کنند .
در ابتدا فرش شما با استفاده از دستگاه مخصوص آب گیری می‌شود . پس از آن برای خشک شدن کامل به گرمخانه های مخصوص قالی شویی پیروزی منتقل خواهر شد. مرحله آخر شست و شو در این مجموعه اتو کشی فرش ها می باشد .این کار با استفاده از ماشین انجام می شود. این ماشین فرش شما را بدون هیچ آسیبی اتو می‌کند .اتو کردن فرش ها باعث ترمیم بافت ان ها و افزایش کیفیت شست و شو خواهد شد.

اعلا شویی فرش دست بافت

 فرش دست باف نمونه ای از با ارزش ترین و حساس ترین نوع فرش ها در جهان به شمار می رود . به همین دلیل در هنگام شست شوی آن باید دقت فراوانی به خرج داد. گاهی ممکن است فرش دست باف شما برای سالیان طولانی شست شو داده نشده و دارای درصد بالایی از آلودگی‌ها باشد . به همین دلیل نیاز به خدمات اعلاشویی پیدا می‌کند. اعلاشویی فرش دست باف از فرش ماشینی متفاوت می باشد.

اعلاشویی فرش ابریشم

در قالی شویی پیروزی اعلاشویی انواع فرش دست باف با استفاده از روش سنتی و بالاترین کیفیت انجام خواهد شد . برای این کار ابتدا فرش دست باف شما را در چند مرحله توسط نیروی انسانی گردگیری می شود. پس از آن از روش سنتی برای شست شوی این فرش استفاده خواهد شد. شست شوی فرش دستباف به روش سنتی باعث می شود تا هیچ گونه آسیبی به بافت آن وارد نشود .
البته در هنگام شست شو باید دقت فراوانی کنید تا فرش دچار ترکیب رنگ نشود. بعد از شست شوی کامل ، فرش دست باف را به گرمخانه ها منتقل می‌کند . در آنجا فرش شما با استفاده از دمای منتشر شده از بخاری ها و سنسورهای حرارتی به طور کامل خشک خواهد شد.

شست و شوی تابلو فرش در قالی شویی پیروزی

تابلو فرش

در قالی شویی پیروزی شست شوی انواع تابلو فرش با هر متراژ و طرحی انجام خواهد شد. از آنجا که اکثر تابلوفرش ها دارای بافت حساس و ظریفی می باشند شست شوی انواع تابلو فرش در این مجموعه با استفاده از روش سنتی و توسط نیروی انسانی انجام خواهد گرفت. شما می‌توانید از کیفیت شست شو تابلوفرش خود در این قالی شویی کاملاً مطمئن باشید . در حین شست شو و هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد .
هزینه های مربوط به شست و شوی تابلو فرش ها نسبت به سایر خدمات در قالی شویی پیروزی پایین تر می باشد. همچنین اگر تعداد فرش ارائه شده شما برای شست شوی بالا باشد شست و شوی تابلو فرش به عنوان اشانتیون برای شما انجام خواهد شد. شما می توانید خدمات شست شوی انواع تابلو فرش را در منزل خود توسط نیروهای قالی شویی پیروزی داشته باشی. شست شو و ترمیم نواع تابلو فرش در منزل تان با بهترین امکانات و توسط مجرب ترین افراد صورت خواهد گرفت.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *