تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قیمت قالیشویی

قیمت قالیشویی

تخصص و نحوه کار ما

در سراسر کشور خدمات قالیشویی به بهترین شکل ارائه می‌شود و کارخانه های قالیشویی هستند که دارای سابقه های بالایی در زمینه شستشو فرش فعالیت می‌کنند و فرش ها را با بهترین روش ها و سیستم ها شستشو می دهند تا فرش ها تمیز شوند چرا که در فرش ها انواع آلودگی ها وجود دارد به همین علت در کارخانه قالیشویی توسط بهترین کارکنان آموزش دیده فرش ها شسته میشوند.

می‌توان گفت در قالیشویی هایی که معتبر هستند تمام مراحل شستشوی فرش را بادقت انجام میدهند.

مراحل شستن فرش در قالیشویی

خاکبرداری

فرقی ندارد که فرش از چه نوعی باشد چون مرحله خاکبرداری مهم است و برای انواع فرش ها با دستگاه های مخصوص انجام می شود. گرد و خاکی که به عمق فرش نفوذ کرده اند با جاروبرقی ازبین نمی‌رود و ممکن است به مرور زمان به فرش آسیب برساند پس باید خاک از فرش در قالیشویی جدا شود تا مراحل شستشو طولانی نشود.

آبکشی

فرش در این مرحله از شستشو با آب کر آبکشی میشود تا اصول شرعی آن به درستی رعایت شود.

مواد شوینده و شستشو

در این مرحله فرش با مواد مخصوص توسط دستگاه های مدرن شسته و آبکشی می شوند. روش شستشوی  فرش های دستباف و ماشینی با همدیگر متفاوت است و هر کدام با موادشوینده و دستگاه های مخصوص شسته می شوند.

آب‌گیری

پس از اتمام مراحل شستشو فرش ها در دستگاهی مخصوصی که مثل لوله و دارای سوراخ هایی می باشند در آنجا تحت فشار قرار می‌گیرد و آب اضافی از فرش خارج می شود.

خشک کردن

فرش ها رابرای اینکه به صورت کامل خشک شوند به محلی به نام گرم کن می روند تا در آنجا به صورت کامل خشک شود. حرارت این مکان با توجه به نوع فرش تنظیم می‌شود.

اگر هوا آفتابی باشد فرش‌ها در فضای باز پهن میشوند تا با استفاده از نور خورشید ضد عفونی شوند.

مرمت

فرش ها ممکن است از قبل یا در حین شستشو آسیب ببینند که قالیشویی فرش‌های آسیب دیده را پس از شستشو بازسازی و ترمیم میکند.

خدمات حمل نقل

قالیشویی موظف است که فرش ها را هنگام تماس مشتریان برای شستشو تحویل بگیرند و هنگامی که فرش ها در قالیشویی شسته شد باید کاور و لوله شده درب منزل مشتریان تحویل داده شود.

مراحل شستن فرش در قالیشویی

ویژگی های قالیشویی

در قالیشویی های معروف و معتبر فرش های  دستباف و ماشینی به صورت جداگانه با روش های مخصوص شسته میشود چون فرش های دستباف به علت الیاف نخ ،رنگ آن ها با هم ترکیب می شود پس به علت حساس بودن فرش از روش خاصی برای شستشو استفاده میکنند.

مقدار زمانی که برای شستن فرش ها تعین میشود حدود ۴۸ساعت می باشد که افراد بعد از این ساعت فرش های خود را به صورت شسته و خشک و  کاور شده تحویل خواهند گرفت.

بسیاری از افراد رعایت مسائل شرعی برایشان خیلی مهم است به همین علت تمامی قالیشویی ها برای رعایت این مسئله از آب کر یا پاکیزه چاه برای شستن فرش هااستفاده می کنند و از مصرف بی رویه آب در هنگام شستشو خودداری می‌کنند.

قالیشویی های  قبل از شستشوی فرش های پوسیده مشتری خود را از این مسئله آگاه میکند و کارهایی که نیاز است برای فرش انجام دهد را شرح می دهد.

قالیشویی کارکنانی متخصص دارد که منظم و نسبت به کاری که انجام می دهند تعهد دارند این افراد از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند.

پس افراد می توانند با خیالی راحت از خدمات قالیشویی های معتبر که بهترین کیفیت را با کمترین هزینه ارائه می دهند استفاده کنند.

شستن انواع موکت

شستن موکت توسط قالیشویی معتبر به بهترین شکل انجام می شود .حتی ممکن است که این قالیشویی ها شستن موکت را در محل انجام بدهند در این قالیشویی ها با بهترین امکانات موکت ها را شستشو میدهند.

شستشو موکت با دستگاه های پیشرفته انجام میشود و به همین علت لکه ها به صورت عمقی تمیز خواهند شد.

مزیت های موکت شویی در محل

در وقت صرفه جویی میشود.

نسبت به روش های دیگر قیمت پایین تری را دارد .

موکت دچار چروک و شکنندگی نمی‌شود.

شستشو تمیز و با دقت انجام می شود.

نیاز به جا به جایی وسایل موکت نمی باشد.

خدمات قالیشویی

شستن خوشخواب ها

می‌دانیم امروزه دیگر وقت  و مکان کافی برای شستشوی تشک های خوشخواب در خانه وجود ندارد افراد فکر می‌کنند که نیاز است برای شستن  تشک‌ها ان را به  قالی‌شویی ببرند چون حمل‌ونقل تشک سخت است  ولی افرادی  که در قالی‌شویی‌ های معتبر و با سابقه کار می‌کنند برای شستشوی تشک در محل حاضر می‌شود و تشک را با استفاده از دستگاه مخصوص لکه برداری و ضدعفونی می‌کنند و سپس با دستگاه مخصوص تشک را کاملاً خشک میکنند.

ترمیم فرش

در قالیشویی های معتبر پس از شستشوی معتبر از افراد مرمت کار جهت ترمیم فرش کمک میگرند چرا که ترمیم فرش برای برطرف کردن هرگونه پارگی کجی سوختگی آسیب دیدگی فرش انجام می‌شود مرمت کار فرش در قالیشویی برای تعمیر فرش و رفع عیب های کوچک آن از ریشه بافی شیرازه دوزی رفوگری و چروکیدگی استفاده می‌کند  و برای رفع عیب های زیاد مثل پوسیدگی و سوختگی از روش های مرمت فرش به کار می‌برد.

شستشوی مبلمان

قالیشویی ها هنگام شستن مبل به محل مراجعه می‌ کنند و بهترین روش شستشوی مبل با استفاده از دستگاه می باشد چرا که دستگاه ها شستن مبل  زیر نظر نیروی کار  انجام می شود و باعث می شود که به  مبلمان آسیب نرسد و قبل از اینکه نیروی کار شستشوی مبل را انجام دهد دستورالعملهای شستشو و تمیز کردن مبل که بر روی مبل یا کاتالوگ درج شده است را در نظر می‌ گیرد.

شستشوی تابلو فرش

شستن فرش های تابلو فرش با توجه به نوع دستبافت و ماشینی بودن فرش شستشو میشود.

اتو کردن فرش

با به وجود آمدن قالیشویی ها معتبر در ابتدا دستگاه های اتو کشی جهت اتو کردن فرش ها وجود داشت چرا که فرش ها یا موکت ها پس از شستشو ممکن است دچار چروک بشوند به همین علت قالیشویی ها از این دستگاه کمک گرفته تا فرش ها پس از شستشو به طور کامل صاف شوند.

 براق کردن فرش

ممکن است که فرش هایی که در طولانی مدت استفاده می‌ شوند کدر شوند به همین علت قالیشویی ها با استفاده از مواد و دستگاه های مخصوص فرش ها را براق می‌کنند تا فرش ها دچار چرک مردگی نشوند.

ازبین بردن لکه فرش

در بعضی از فرش ها ممکن است لکه ها حتی بعد از شستشو از بین نرود به همین خاطر در قالیشویی با استفاده از موادی مخصوص لکه ها را به سرعت از بین می‌برند.

شستن فرش با بهترین مواد شوینده

در قالیشویی برای شستن فرش از بهترین مواد شوینده با توجه به نوع فرش استفاده میشود تا فرش اسیب نبیند و به خوبی تمیز شود.

نرخ قالیشویی در تهران

هزینه قالیشویی بر اساس معیارهای هایی محاسبه می‌شود.

نوع فرش

فرش ها به طور کلی به دو دسته ماشینی و دستبافت تقسیم‌ بندی می‌ شوند. فرش های ماشینی به علت یکدست بودن بافت شستشوی آنها به راحتی انجام میشود اما فرش های دستبافت به علت حساسیتی که دارند باید به روش های مخصوصی شستشو داده شوند به همین علت هزینه شستشو فرش دستبافت بالاتر از فرش ماشینی میباشد.

روش شستشو

روش های شستشو برای شستن فرش در قالیشویی به سه دسته قالیشویی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی می‌شود که با توجه به نوع فرش این روش ها برای شستشو تعیین میشود و قیمت هر یک از این روش ها متفاوت است.

نوع مواد شوینده

ممکن است فرش دارای حساسیت باشد به همین علت ابتدا فرش ها توسط کارشناسان قالیشویی بررسی میشوند و نوع مواد شوینده تعیین میشود ممکن است بعضی از فرش ها نیاز به مواد تثبیت کننده رنگ داشته باشند به همین علت استفاده از مواد شوینده قیمت های مشخصی دارند که بر هزینه شستن فرش اثر میگذارد.

کارهای ترمیم فرش

ممکن است فرش ها نیاز به ترمیم و رفو داشته باشند که قالیشویی پس از انجام شستشو فرش های آسیب دیده را به بهترین شکل ترمیم می‌ کند که این کار هزینه جداگانه ای دارد و به قیمت شستشو اضافه می‌ شود.

هزینه حمل نقل

هزینه حمل و نقل در برخی از قالیشویی ها رایگان می یاشد اما این موضوع با توجه به مسافت تعیین می شود اگر مسافت طولانی باشد هزینه حمل و نقل هم به هزینه شستن فرش افزوده می‌ شود.

نرخ قالیشویی در تهران

قیمت نرخ اتحادیه

لیست قیمت های قالیشویی با توجه به خدماتی که به مشتریان ارائه داده می‌شود توسط اتحادیه ها تعیین میشود.

باید بدانیم که هر شغلی دارای اتحادیه مخصوص به خود می باشد که این اتحادیه با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود لیست قیمت گذاری را تعیین می‌کنند و هر صنف باید از این لیست پیروی کنند. قالیشویی ها هم برای خود دارای اتحادیه می باشند در اتحادیه ها اسامی تمام قالیشویی های مجاز ثبت شده است و افراد قبل از ثبت سفارش بهتر است که به اتحادیه مراجعه کنند و از معتبر بودن قالیشویی مطمئن می شوند.

قیمت نرخ اتحادیه

قیمت شستشوی فرش دستبافت

متخصصانی که در صنعت فرش انجام فعالیت میکنند  همیشه  برای حفظ و سلامت فرش توصیه میکنند که  هیچ‌گاه فرش دستباف در  خانه  شسته نشود چراکه ممکن است شستشو در خانه باعث شود که الیاف فرش آسیب ببیند و فرش شکننده شود.
برای خشک کردن فرش دستبافت آن‌ها را نباید در معرض نور خورشید قرار داد چون الیاف فرش تغییر رنگ میدهد پس بهترین کار این است که شستن فرش‌های دستبافت در  قالی‌شویی انجام شود.
فرش ها هنگام بردن به کارخانه قالیشویی نباید مرطوب باشند به همین علت قالیشویی برای حمل و نقل از ماشین های مخصوص استفاده میکنند. پس با توجه به موارد ذکر شده به علت حساس بودن فرش دستبافت هزینه قالیشویی این فرش ها نسبت به فرش های دیگر بیشتر می باشد.

قیمت شستشوی فرش دستبافت

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *