تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قیمت شست و شوی مبل

یکی از وسایل های مهم و حیاتی که در منازل وجود دارد و بر جلوه ی خانه و زیباتر نشان دادن منازل نقش دارد مبلمان هستند و از آن جایی که در مرتب و تمیز بودن نشان دادن خانه نقش به سزایی دارند، تمیز بودنشان بسیار مهم است.
مبل ها هر چند وقت یک بار حتما باید شسته شوند حال چه در خانه و چه در مراکز مبل شویی مخصوص.
اگر قصد به شست و شوی مبل در منزل باشد حتما باید در این زمینه مهارتی هم وجود داشته باشد تا آسیبی جدی به مبل ها وارد نشود و از آن جایی که تعویض مبل ها می تواند بسیار هزینه بر باشد پس الزامی است که در شست و شوی آن دقت کافی وجود داشته باشد.
در ارتباط با قیمت و هزینه های شست و شوی مبل باید گفت که هزینه ای که در خانه شست و شو انجام می شود با هزینه ای که در مراکز مخصوص مبل شویی انجام می شود متفاوت است که این موضوع کاملا واضح است که دستگاه هایی که در مراکز استفاده می شود بیش تر و همین طور نیروی انسانی مجرب تر و البته مواد شوینده های مخصوص استفاده می شود و مسلما هزینه ی بیش تری هم باید پرداخت شود.
اگر مبل شویی داخل این مراکز صورت بگیرد از هر نظر که دقت شود خیلی بهتر است تا در منزل صورت بگیرد، و علت این است که سرعت شست و شو به علت کار با دستگاه های مخصوص بالا تر است و این موضوع باعث می شود که مبل سریع تر هم خشک شود و بوی نم و نامطبوعی به خود نگیرد و از ان جایی که جز وسایل پر کاربرد در منازل محسوب می شوند طبیعی است که آلودگی بیش تری هم به خود بگیرند پس با سپردن به مراکز مخصوص و البته معتبر تمامی الودگی و لکه ها از مبل ها از بین رفته و بدون ایجاد ذره ای آسیب به راحتی کار صورت می گیرد.
فوایدی شست و شوی مبل دارد می توان به این موارد اشاره کرد که هر آن چه که باکتری و ویروس بر روی یا داخل مبل ها باشد کامل از بین رفته و ایجاد بیماری نیز نمی کند و هم چنین مورد دیگری که لازم به ذکر است این است که بعضی از افراد هستند که به آلرژی هایی که وجود دارد حساسیت می دهند و کاناپه ها و صندلی هایی هستند که این آلرژی ها به خود جذب می کنند و باعث می شوند که حساسیت افراد شدت بگیرد که با شست و شوی مبل ها این مواد آلرژی زا کاملا از بین رفته و حتی باعث طولانی تر شدن عمر مبل ها می شوند.
علت این که آلودگی باعث از بین رفتن مبل می شود این است که با انباشته شدن آلودگي داخل مبلمان در طی گذر سال و به مرور مبل و الیاف داخل مبل را پوسیده می کند و فرد را مجبور به تعویض آن می کند که بسیار هزینه بر است.
پس با شست و شوی مبل ها از ایجاد هزینه های بیش تر می توان جلوگیری کرد و مبل شویی هر هزینه ای هم داشته باشد مقرون به صرفه بوده و می تواند بسیار مفید واقع شود.
نکته ی دیگری که بهتر است به مبل شویی های مخصوص سپرده شود در ارتباط با این موضوع است که وقتی در منزل شست و شو می شود ممکن است هم چنان برخی لکه ها بر روی مبل ها باقی بماند که این موضوع می تواند بسیار آزار دهنده باشد با این وجود که در داخل مبل شویی های مخصوص و مراکز آن به علت مجهز بودن و مواد شوینده های مخصوص لکه ها کاملا از بین می روند.
حال چه بخواهد لکه سخت ترین مواد باشد به راحتی پاک شده و از ایجاد جلوه ی ناخوشایند از مبل ها جلوگیری کند.
و حتی در برخی موارد هم پیش آمده که به علت تشخیص نا درست نوع لکه از روش های خانگی استفاده شده و لکه را بدتر کرده است که این موضوع می تواند بسیار آزار دهنده تر هم باشد پس با سپردن به مراکز مخصوص با هر هزینه ای که دارد با خیالی آسوده مبل های کاملا تمیز را تحویل بگیرید.

قیمت شست و شوی مبل

تخمین قیمت شست و شوی مبل

در ارتباط با شست و شوی مبل باید گفت که این هزینه ها بر طبق معیار ها و تعرفه های مخصوص تعیین می شود که این معیار ها با توجه به میزان مواد شوینده ی مصرفی و همین طور نوع مواد شوینده ای که مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه های مصرفی، نیروی انسانی، تعداد مبل هایی که قرار است شست و شو شود همگی مورد نظر قرار می گیرد و بر اساس همین موارد میزان قیمت شست و شو تخمین زده می شود البته که میزان آلودگی و تعداد لکه ها و نوع لکه ها هم می تواند در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد.
البته لازم به ذکر است که با تمامی این تفاسیر قیمت گذاری هایی که صورت می گیرد بر طبق تعرفه های مشخص شده است و در تمامی مراکز معمولا به یک قیمت می باشد.

قیمت مبل شویی در منزل

مراحل شست و شوی مبل در منزل شامل:

از بین بردن لکه ها با پاک کننده های مخصوص موجود برای مبل.

شستن مبل ها توسط دستگاه مخصوص

استفاده از مواد شوینده

باید از محصولات شوینده ی ایمن استفاده شود به خصوص اگر جنس پارچه چرم و ابریشم باشد.
حال استفاده از شامپو های خشک و فوم شوینده می تواند جز شوینده های بسیار مناسب باشد که آسیبی هم به مبل وارد نمی کند  و برای از بین بردن گرد و غبار هم مناسب است و البته در مدت زمان کوتاه هم خشک می شود به گونه ای که پس از اتمام شست و شو می توان از مبل استفاده کرد.
از فوم ها هم می توانیم برای از بین بردن لکه ها در کوتاه ترین زمان استفاده کرد و احتمال آسیب رطوبتی را هم کم کرد.
دستگاه های مخصوص مبل شویی می توانییم تمام آلودگی و کثیفی ها را پاک کرده و رد هیچ لکه بر آن باقی نماند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به مبل وارد شود.
اما اگر مبلمان را بخواهیم بدون دستگاه های مخصوص در منزل بشوییم مبل در طول زمان ممکن است پوسیده شود و از بین برود چرا که آب و مواد شوینده ای که برای شست و شو استفاده می شود با طور کامل از مبل خارج نشده و در نتیجه مبلمان را چه از درون و چه از بیرون پوسیده کرده و از بین می برد.
از دیگر مزایای استفاده از دستگاه این است که با گذشت سه الی چهار ساعت یا شاید هم کمتر می توان از مبل استفاده کرد.
البته لازم به ذکر است که مکش دستگاه مخصوص مبل شویی باید به گونه باشد که متناسب با حساسیت پارچه و الیاف پارچه ی مبل باشد و حتما میزان آن قابل تنظیم باشد تا باعث خرابی مبل نشود.
لازم به ذکر است که جنس پارچه ی مبل در شست و شو بسیار مهم است چرا که اگر رعایت نشود آسیب جدی وارد می کند برای مثال پارچه چرمی اگر با بخار شسته شود پوسته پوسته شده و مبل به کل خراب می شود و همین طور برای شست و شوی مبل های فلزی نمی توان از روش آبی استفاده کرد چرا که باعث زنگ زدگی مبل می شود.
شست و شوی مبل در خانه هزینه هایی از جمله مواد شوینده و مواد مخصوص و ابزار مخصوص است که در آخر هم ممکن است خوب از آب در نیاید و بهتر است به مبل شویی های معتبر مراجعه شود.

قیمت مبل شویی در منزل

ویژگی یک مبل شویی با کیفیت

در ارتباط با ویژگی های یک مبل شویی خوب باید گفت که یک مبل شویی خوب مرکزی است که در وهله ی اول نیروی انسانی متخصص و مجرب داشته باشد و علت این است که با توجه به وجود جنس های مختلفی که امروزه پارچه ی مبل ها را از آن ها تهیه می کنند و هر جنس و پارچه ای مواد شوینده ی مخصوصی را قبول می کند نیروی انسانی و پرسنلی که مشغول به کار هستند باید در مورد این مواد شوینده و جنس پارچه ها اطلاعات کافی را داشته باشند.
علاوه بر کادر مشغول به کار وجود دستگاه های مجهز و مدرن هم می تواند بسیار کمک کننده در این امر باشد چرا که دستگاه ها بر طبق اندازه گیری های دقیق تنظیم شده اند و با دقت بیش تری به شست و شو و خشک کردن مبل ها می پردازند.
مورد دیگر که می تواند به داشتن یک مبل شویی خوب کمک کند داشتن قیمتی مناسب است که بر طبق تعرفه های مشخص شده باشد تا تمام افرادی که نیاز به انجام این کار دارند به راحتی به این مراکز بسپارند.
یکی از موارد دیگر این است که در هنگام شست و شو با توجه به وجود چوبی که اسکلت مبل را می سازد باید دقت کافی وجود داشته باشد تا در هنگام شست و شو به آن چوب ها آسیبی وارد نشود و مبل رو به پوسیدگی زود رس نرود.
در ارتباط با خشک کردن مبل ها هم این گونه است که اگر مبل به طور کامل خشک شود و رطوبت کمی در مبل باقی نماند مبل کاملا خشک شده و آسیبی جدی به آن وارد می شود و البته لازم به ذکر است که اگر میزان رطوبت گفته شده هم بیش تر باشد مبل بوی نامطبوع گرفته و باز هم آسیب به آن وارد می شود.
پس رعایت این نکات هم از جمله مهم ترین ها محسوب می شود چرا که با انجام ندادن تنها یک کار آسیبی جدی وارد شده و حتی مجبور به تعویض مبل خواهیم شد و البته امروزه با وجود دستگاه های روی کار آمده این موارد توسط این دستگاه های مخصوص انجام می شود و آسیبی ایجاد نمی شود و اگر توسط نیروی انسانی صورت بگیرد، حتما باید از کادری مجرب استفاده شود.
اگر تمامی این نکات ذکر شده به طور کامل رعایت شود مبل شویی به یک مبل شویی کاملا مرغوب تبديل می شود و رضایت مشتری های زیادی هم خواهد داشت.

ویژگی یک مبل شویی با کیفیت

هزینه ی شست و شوی مبل با دستگاه

همان طور که گفته شد در ارتباط با هزینه های مبل شویی، اگر مبل شویی توسط دستگاه های مخصوص و مجهز صورت بگیرد، مسلما از نظر قیمتی بیش تر می باشد و علت این است که این دستگاه ها کاملا مجهز هستند و در تمام مراحل شست و شو از دقت بالایی برخوردار هستند و کار شست و شو را با نهایت پاکیزگی و دقت انجام می دهند و هم چنین مورد دیگر این است که آسیبی هم به مبل وارد نمی کنند به همین دلیل است که معمولا پیشنهاد می شود به جای شست و شوی مبل توسط فرد به مراکز سپرده شود تا توسط این دستگاه ها کار شست و شو صورت بگیرد چرا که درصد آسیبی که ممکن است به مبل وارد شود معمولا صفر است.
البته بعضی مراکز هستند که توسط همین دستگاه ها داخل منازل کار شست و شوی مبل ها را انجام می دهند که این مورد هم می تواند بسیار کاربردی باشد و از بابت هزینه ای هم با بردن به مراکز تفاوتی ایجاد نمی کند.
پس در نهایت با توجه به بررسی های صورت گرفته هم کار با دستگاه می تواند بسیار مفید تر و کاربردی تر باشد.

هزینه ی شست و شوی مبل با دستگاه

مبل شویی ارزان و قیمت مبل شویی در تهران

هزینه خدمات بر طبق نرخ های تعیین شده در اتحادیه برای تمام مشتریان به یک قیمت می باشد.
به طور کلی دو روش برای انجام مبل شوی وجود دارد که شامل خشک و سنتی است.
هم چنین با توجه به اینکه مبل ها دارای رویه های متفاوت همراه با جنس ها و رنگ های متفاوت هستند نوع شست و شوی آن ها نیز با هم متفاوت است که البته امروزه به جهت اینکه آب به طور مستقیم وارد مبل نمی شود روش خشک شویی نسبت به روش سنتی ترجیح داده می شود.
هم چنین این مبل شویی ها با به کار گیری جدید ترین روش ها در شست و شوی مبل به طور حرفه ای عمل کرده به طوری که از ارزش مبل کاسته نشده و بالاترین کیفیت را هم دارد.

مبل شویی ارزان
از مواد شوینده ی کامل معتبر نیز استفاده می شود تا از شل شدن تار و پود های پارچه ی مبل جلوگیری شود.
هم چنین اگر مبل شویی با مواد و ابزار مخصوص به خود انجام نگیرد مبل بوی بدی به خود میگیرد که باید دوباره شسته شود که شست و شوی بی رویه و زیاد مبل هم آسیب و عوارض خود را به همراه دارد.
و در بعضی مواقع هم روی مبل لکه و پرز های دیده می شود که نتیجه ی استفاده نکردن از دستگاه های مخصوص است که مبل شکل و فرم بدی به خود می گیرد هم چنین استفاده نکردن از دستگاه های مخصوص آسیب و خسارت های جبران ناپذیری هم وارد میکند که مجبور به تعویض آن می شویم.

 قیمت مبل شویی در تهران
ابتدا قیمت های مصوب اتحادیه و فاکتور های مختلف جهت شستن فرش ها با نوع های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهد و مشتریان هم بعد از اطلاع و قبول قیمت سفارش خود را ثبت می کنند.
البته لازم به ذکر است که مبل شویی هر هزینه ای هم که  داشته باشد نسبت به وقت و زمان و انرژی بسیار مقرون به صرفه بوده و نیز بدون آسیب دیدگی به فرش انجام می گیرد.
در آخر لازم به ذکر است که با واگذار کردن تمام امور شست و شوی مبلمان خیالمان را راحت کنیم چرا که تجربه و مهارت کافی از جمله نیاز این کار است تا آسیب جدی به مبل وارد نشود.
پس بردن مبل ها به مراکز مبل شویی معتبر می تواند از امکان خرابی و آسیب جدی به مبل جلو گیری کند و هزینه ی مبل شویی هم بسته به نوع مبل و جنس پارچه ی رویه ی مبل، نوع رویه کوبی مبل و نوع مواد شوینده مصرفی و روش شست و شوی آن بستگی دارد که این هزینه در مراکز مختلف ممکن است متفاوت باشد .
و هزینه ی مبل شویی در تهران ار ۱۲۰ هزار تومان آغاز می شود به بالا که بستگی به اندازه و سایز مبل و پارچه ی مبل و تعداد مبل دارد.

قیمت شستشوی مبل در منزل

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *