تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

قالیشویی ترو تمیز

به طور کلی روش های زیادی برای شستن فرش ها وجود دارد،خانه هایی که حیاط دار هستند، معمولا تصمیم می گیرند که فرش هایشان را خودشان بشورند و در حیاط روی بند یا سکو پهن کنند تا خشک شود، ولی برخی فکر می کنند که بهتر است فرش ها را به قالی شویی تحویل دهند، به این دلیل که بهتر و تمیز تر شسته و خشک می شود و وقتی که خشک می شود بوی نم نمی گیرد، ولی از طرف دیگر با اضافه شدن خانه های اپارتمانی و آپارتمان نشینی نمی توانند؛ فرش ها را در ساختمان بشورند، به همین دلیل قالی شویی ها بهترین گزینه برای شستن فرش ها است.
فرش های دست بافت به طور کلی نسبت به فرش های ماشینی بسیار حساس تر هستند، به همین خاطر باید برای شستن آن ها از شوینده های ملایم و مناسب و مخصوص استفاده شود و یکی از دلایلی که باعث می شود فرش ها رنگ پس بدهند استفاده نا مناسب و غلط از شوینده ها می باشد.
استفاده از شوینده های خیلی قوی باعث می شود که، فرش ظاهر و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد و رنگ و ظاهرش تغییر کند.
برای شستن فرش های دست بافت همانند فرش های ماشینی نباید زیاد به آن ها فشار وارد شود و با فشار شسته شوند و پس از شسته شدن لوله شوند.
اگر از شوینده های قوی و نا مناسب برای شستن فرش استفاده شود رنگ های فرش با یک دیگر ترکیب می شود و باعث رنگ دادگی فرش می شود و ظاهر و کیفیت اولیه فرش تغییر می کند.

قالی شویی تر و تمیز

خدمات قالی شویی تر و تمیز

کارخانه های قالی شویی، با ارائه بهترین خدمات به مشتری های خود و خدمات شستشوی فرش های دست بافت و فرش های ماشینی و با ثابت نگه داشتن رنگ فرش ها، مخصوصا فرش های دست بافت و استفاده از بهترین مواد شوینده برای شستشو و بهترین روش های شستشو فرش های ماشینی و فرش های دست بافت و استفاده از بهترین نیروی کار و افراد کار بلد و ماهر اعتبار و طرفداران خود را پیدا می کند.
خدمات قالی شویی ها، در کارخانه های حرفه ای توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته برای انواع فرش ها انجام می شود و دستگاه های مکانیزه مورد استفاده در کارخانه های قالی شویی مطابق با آخرین تکنولوژی ها می باشد و دستگاه های پیشرفته و به روز و بدون دخالت دست و به کمک دستگاه ها فرش ها را جا به جا می کنند و به صورت اتوماتیک شستشو می دهند‌.
فرش های ماشینی به طور معمول دارای بافت منظم و محکمی هستند و این نوع فرش ها از الیاف مصنوعی و با بهره گیری از تجهیزات صنعتی تولید شده است و در کل مقاومت بیشتری نسبت به انواع شوینده ها دارد.
بافت فرش های ماشینی متراکم تر از فرش های دست بافت است و به همین دلیل می توانید با خیال راحت فرش های خود را برای شستشو به قالی شویی ها بسپارید و وقت و انرژی خود را هدر ندهید. شوینده های شیمیایی برای شستن فرش های دست بافت هیچ جایی ندارد و به هیچ عنوان برای شستن فرش های دست بافت از شوینده های شیمیایی استفاده نکنید.
قبل از تحویل فرش دست بافت خود به قالی شویی تست رنگ دادن آن را انجام دهید، ابتدا یک تکه پارچه سفید نم دار را بر روی یک تکه از فرش قرار دهید و مقداری فشار دهید، اگر پارچه رنگ گرفت، به این معنی است که فرش شما رنگ پس می دهد، در غیر این صورت فرش شما دچار رنگ دادگی نمی شود.
علاوه بر نحوه تا زدن صحیح فرش عوامل های دیگری نیز در حفظ فرش شما از آسیب ها مهم و ضروری است و پس از آن که فرش خود را به طور صحیح تا کردید باید در مکانی مناسب قرار دهید، که دمای آن برای انبار کردن فرش بیش از حد نباشد زیرا بالا بودن دمای محیط کیفیت اولیه فرش شما را پایین می آورد و جایی که فرش را نگه می دارید به هیچ عنوان نباید نم و رطوبت داشته باشد، زیرا رنگ و جلای فرش شما از بین می رود و همچنین مورچه و حشره ها بیشتر در جاهای نم دار هستند و می توانند فرش شما را از بین ببرند.

خدمات قالی شویی تر و تمیز

بهترین قالی شویی تر و تمیز

قالیشویی، یا شستشو فرش فرش های ماشینی و دست بافت، از مهم ترین و شناخته شده ترین خدمات قالی شویی ها می باشد.
در خانه ها معمولا فرش یک کالا گران بها محسوب می شود و نگه داشتن فرش ها مخصوصا فرش دست بافت، ارزش زیادی دارد و امروزه با افزایش قیمت فرش ها سعی می کنند که از آسیب رسیدن به فرش خود، خودداری کنند.
خدمات بهترین قالی شویی ها، شامل از بین رفتن گرد و خاک ها، از فرش های دست بافت و ماشینی ،شستشو فرش با استفاده از مواد های شوینده مناسب و با کیفیت و آب کشیدن فرش های ماشینی و دست بافت به بهترین نحو ،آب گیری فرش های دست بافت و ماشینی و خشک کردن فرش های ماشینی و دست بافت با دستگاه های مخصوص و حمل و نقل فرش ها برای فرش برای شستشو و تحویل فرش به منزل شما.
ابتدا برای شستن فرش گرد خاک های روی فرش شما با دستگاه خاک گیر گرفته می شود و سپس فرش را خیس می کنند و با مواد شوینده مناسب و با کیفیت و با توجه به نوع فرش و الیاف و جنس فرش مواد شوینده را برای شستن فرش انتخاب می کنند و نهایت فرش ها در دستگاه شستشو شسته می شود و در آخر سر با دستگاه های مخصوص دوش فرش ها را آب کشی می کنند، تا عاری از هر گونه مواد شوینده باشد و در آخر فرش ها را یا در آفتاب و یا در دستگاه های مخصوص کاملا خشک می کنند، تا بوی نم در آن باقی نماند‌.
اگر تصمیم گرفتید که فرش را قالی شویی تحویل دهید حتما از نیروی کار ،کیفیت و تضمین، قالی شویی مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید، تا کیفیت و ظاهر اولیه فرش شما از بین نرود و پشیمانی برای شما باقی نماند.
سعی کنید قبل از شستن فرش تمام اقدامات لازم را انجام دهید و اگر تجربه شستن فرش را دارید، خودتان شستشو آن را انجام دهید در غیر این صورت بهتر است فرش را به قالی شویی تحویل دهید تا فرش شما به بهترین نحو شسته و از ارزش و کیفیت و ظاهر اولیه آن کم نشود.

بهترین قالی شویی تر و تمیز

راهنمای انتخاب قالی شویی تر و تمیز

بهتر است فرش ها را هر دو سال، یا هر هیجده ماه یک بار آن ها را بشویید، حتی اگر روزانه فرش را جارو برقی می کشید ،نظافت مرتب فرش ها عمر فرش را بیشتر می کند و لازم است که اگر تصمیم به شستن فرش ها گرفتید، فرش ها خوب و حرفه ای شسته شوند.
عواملی که باعث خراب شدن فرش می شوند، شامل استفاده بیش از حد از شامپو فرش ،خیس کردن زیاد فرش و قرار دادن وسایل بر روی فرش خیس، عمر فرش شما را کاملا کاهش می دهد.
خیس کردن بیش از حد فرش وقتی اتفاق می افتد که، آب زیادی جذب فرش شود و این امر باعث از بین رفتن رنگ فرش می شود و حتی ممکن است باعث پاره شدن فرش نیز شود.
زمانی که پشت فرش خیس می شود، خشک کردن آن بسیار دشوار است و باعث بد فرم شدن فرش می شود.
شستشو ضروری فرش در خانه و قرار دادن وسایل سنگین مانند مبل ،میز و میز تلویزیون و…. وقتی که در تماس با سطح خیس قرار می گیرند، باعث می شود که هم رنگ فرش بپرد و هم رنگ وسیله بپرد و برخی از لوازم ها پایه های آن فلزی است و باعث زنگ زدن پایه ها می شود و باعث لک گرفتن فرش می شوند.
برای حمل و نقل فرش ها برای تحویل به قالیشویی، از قرار دادن فرش در وانت و کامیون هایی که چادر های ضد آب ندارند خود داری کنید، زیرا در هوای بارانی فرش خیس می شود و نم می گیرد.
هنگام جا به جایی فرش اگر مبل یا وسیله سنگین دیگری روی آن قرار دارد، حتما آن را برداشته سپس برای جا به جا کردن فرش اقدام کنید و از کشیدن فرش وقتی که جسمی روی آن است خود داری کنید و در جا به جایی فرش عجله نداشته باشید و سعی کنید حداقل دو نفری فرش را جا با جا کنید، مخصوصا فرش های بزرگ و دست بافت.

راهنمای انتخاب قالی شویی تر و تمیز

قالیشویی تروتمیز مویدی

این قالیشویی واقع در اصفهان است با مدیریت اقای جلال مویدی است و این قالیشویی با ارائه ی خدمات در زمینه ی شست و شوی قالی و فرش منازل و سایر مکان های دیگر  و مبل شویی اماده ی خدمت رسانی می باشد.
جز قالیشویی های معروف در اصفهان محسوب می شود و هم چنین می توان جز بزرگ ترین ها هم به شمار اورد.
در زمینه های شست و شوی شرعی و استفاده از با کیفیت ترین مواد های شوینده و حمل و نقل در مناطق اصفهان و ارائه خدمات حتی در روز های تعطیل از جمله ویژگی های برتر این قالیشویی محسوب می شود.
دارای با کیفیت ترین دستگاه ها می باشد کاملا مجهز است
پرسنل و کادر کاملا مجرب و اموزش دیده دارد.
از جمله قالیشویی های بزرگ اصفهان هم محسوب و به شمار می اید که عضو اتحادیه صنف قالیشوییان است دارای ۳۰ سال سابقه در این زمینه می باشد که جز حرفه ای ترین ها محسوب می شود.

قالیشویی-مدرن

کارگران و پرسنل مشغول به کار در قالیشویی تر و تمیز اصفهان 

این قالیشویی با داشتن ۳۰ سال سابقه از کارگران و کادر باتجربه و هم چنین آموزش دیده برای جلب رضایت مردم و مشتریان خود استفاده کرده است و مورد قبول و نیز محبوبیت مشتریان خود هم قرار گرفته است که لازم به ذکر است که این محبوبیت را مدیون کادر مجرب و آموزش دیده ی خود است که مشتریان فرش های خود را به نهایت اعتماد به این قالیشویی می سپارند.

ضمانت نامه ی کتبی قالیشویی تر و تمیز اصفهان شامل چه مواردی است

هم چنین این قالیشویی از نظر ضمانت نامه ی کتبی دارا بوده چرا که چنانچه مشتری هرگونه نارضایتی از شست و شوی فرش داشته باشد و یا حتی آسیبی ببیند و کثیفی و لکه ای روی فرش مشاهده کند این موارد را می تواند ذکر کند تا در کارخانه مطرح شود و کارکنان این موارد را پیگیری کنند و مشکل را حل کنند.
این ضمانت نامه در خصوص تمیزی ریشه و چیله های فرش ، رنگ برداری و رفو گری و کیفیت شست و شو و مرتب رول شدن و .. می باشد.

ویژگی های قالیشویی تر و تمیز اصفهان

داشتن سابقه کار زیاد در زمینه ی شست و شوی مبلمان و فرش ها.
استفاده از ماشین آلات و ابزار و تجهیزات مجهز و مدرن که در شست و شو نقش مهمی ایفا می ‌کند.
در هنگام تحویل قالی ها به مشتری به صورت کاملا استریل  و لول شدا داخل کاور انجام می گیرد.
حضور همه روزه ی کارکنان حتی در ایام تعطیل از جمله ویژگی های این قالیشویی محسوب می شود.
استفاده از مواد شوینده ی کاملا مرغوب جهت شست و شو تا فرش ها و مبلمان آسیبی نبینند.
البته لازم به ذکر است که تنها برخی از قالیشویی های محدوده ی شهر اصفهان دارای مهارت و تخصص در زمینه ی شست و شوی فرش های ابریشمی و گل ابریشمی می باشد.
پس توجه به این نکته مهم و الزامی است تا فرش آسیب نبیند.

مبل-شویی

تحویل و زمان تحویل در قالیشویی تر و تمیز  به چه شکل است؟
کادر این قالیشویی در کمترین زمان و با گرفتن یک تماس فرش را از در منزل تحویل می گیرند.
هم چنین لازم به ذکر است که پرسنل دارای اخلاق کاملا حرفه ای و مناسب در محل حضور پیدا کرده که باعث جلب رضایت مشتریان شده اند و نیز ارائه ی سرویس را در تمام ساعات روز هم دارد.
همچنین در تمام روز های ایام هفته هم اماده ی خدمت رسانی به مشتریان هستند.
این مجموعه مشتریان زیادی را هم به خود جذب کرده و رضایت صد در صدی مشتریان را برای خود گرفته است.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *