تخفیف 15 درصدی برای سفارش انلاین

شستشوی مبل در منزل با دستگاه

شستشوی مبل درمنزل بادستگاه

یکی از زیبایی های دکوراسیون منزل مبلمان منزل می باشد که زیبایی ویژه ای به آن می بخشد حال در نظر بگیرید مبلمان کثیف شود آیا باز هم آن زیبایی وجود دارد مشخصا خیر و از زیبایی منزل کاسته می شود و نگرانی هایی را ایجاد می کند ولی نباید نگران بود زیرا این مشکل قابل حل می باشد.
شاید تصمیم بگیرید که خودتان مبل را بشویید ولی شستن مبل در منزل با امکانات خانگی خیلی سخت و شاید غیر ممکن باشد اگر فقط در حد لکه باشد می شود با روشهای مختلف بسته به نوع لکه مبل را لکه گیری کرد و آن را تمیز کرد ولی اگر کثیفی زیاد باشد دیگر خودمان نمی توانیم آن رابشوییم پس بهترین گزینه مبل شویی می باشد.
احتیاجی نیست که مبل را به مبل شویی ببریم کافی است که با مبل شویی تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید در اولین فرصت تکنسین های خود را به منزل شما میفرستند تا مبلمان شما را در منزل بشویند.
مبل شویی به شما کمک می کند که مبلمان خود را مثل روز اول تمیز و عاری از کثیفی لکه کنید.
وقتی با مبل شویی تماس بگیری در اولین فرصت ممکن تکنسین های خود را به منزل شما میفرستند.
تکنسین ها ابتدا مبلمان را جارو می کشند سپس با فرچه، مواد شوینده را روی تمام قسمت های مبل کشیده تا کاملا شسته شوند سپس با دستگاه های مکنده ی آب ،تمام آب کثیف را گرفته و مبلمان را کاملا خشک می کنند.
یک شست و شوی مبل خوب باید بهترین کیفیت را داشته باشد و به گونه ای باشد که رضایت کامل مشتری حاصل شود.
به این صورت که علاوه بر اینکه مبل ها را به نحو احسنت شستشو می دهد به طوری که کوچکترین کثیفی و لکه باقی نماند.
نظافت و تمیزی منزل مشتری راهم مدنظر داشته باشد و پارچه خشک کن در زیر مبل ها گذاشته تا از ریختن آب روی زمین و زیر مبل ها جلوگیری شود و نظافت منزل مشتری حفظ شود.
همچنین باید از مواد شوینده مرغوب و مورد تایید مشتری استفاده کند.
تکنسین هایی که به منزل اعزام می شوند باید حرفه ای باشند و به سرعت کار انجام بدهند زیرا اگر زمان زیادی را صرف کنند باعث ناراحتی مشتری می شود.

شستشوی مبل درمنزل بادستگاه2
همچنین باید این افراد کارت شناسایی معتبر از طرف مبل شویی داشته باشند.
یک مبل شویی خوب باید بهترین کیفیت را با هزینه مناسب ارائه دهد.
برای این کار لازم است که جنس انواع پارچه های مبل را بشناسند تا بتوانند شوینده مناسب و سازگار با آن پارچه را انتخاب کرده که به مبل آسیبی وارد نکند.
همچنین هزینه ها هم مناسب و منصفانه باشد که به مشتری فشار وارد نکند.
شستشوی مبل به سه طریق انجام می شود اول اینکه می توانیم از دستگاه بخار شوی استفاده کنیم به این طریق که داخل مخزن بخار شوی مواد شوینده و آب گرم می ریزیم و کثیفی مبلمان را با دستگاه بخار شوی برطرف می کنیم.
روش دوم استفاده از شامپو فرش و آب گرم و تکه ای اسفنج می باشد که اسفنج را آغشته با مخلوط شامپو و آب گرم می کنیم و روی مبل می کشیم تا کاملا تمیز شود، سپس آن را با دستمال خشک کاملا خشک می کنیم.
روش سوم این است که شستشوی مبل را به مبل شویی بسپاریم و از آنها برای شستن مبل و برطرف کردن کثیفی آن کمک بگیریم.
که روش سوم بهترین روش شستشوی مبل می باشد زیرا دو روش اول را چون خودمان انجام می دهیم تخصصی  نیست و ممکن است شوینده انتخابی ما با جنس پارچه سازگار نباشد و بدتر به مبل آسیب وارد کند ولی شستشوی مبل به وسیله مبل شویی کاملا تخصصی انجام می شود و کوچکترین آسیبی به مبل وارد نمی کند.

مبل شویی باید کادر مجرب و حرفه ای داشته باشد و کاملا تخصصی کار خود را انجام دهد.
پرسنل آن جنس پارچه های مبل را کاملا بشناسند و انواع شوینده ها را هم بشناسند که بتوانند برای هر نوع پارچه مبلی شوینده مناسب انتخاب کنند و هنگامی که با آنها تماس گرفته می شود و سفارش ثبت می گردد به سرعت پرسنل خود را اعزام می کنند و کارشان را به صورت حرفه ای و سریع و درکمترین زمان ممکن انجام می دهند.
و در نظافت منزل مشتری هم تمام تلاش خود را می کنند که منزل مشتری آب کثیف حاصل از شستن مبل ها ریخته نشود و با دستمال خشک لک آنها را برطرف می کنند دریک کلام نی توانیم بگوییم بهترین مبل شویی، مبل شویی است که کار با کیفیت را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد‌.

شستشوی مبل با دستگاه

شستن مبل با دستگاه کار را سریع تر و همه لکه‌ ها و کثیفی‌ های آن برطرف می‌ کند، و بوی ماندگی و نم در مبل ایجاد نمی‌ کند.
مبلمان منزل وسیله‌ ای است که بسیار کاربرد دارد و با شست و شوی مبل به وسیله دستگاه، هیچ نقطه کثیفی به جای نمانده و همه آلودگی‌ ها از بین می رود.
مبل شویی با دستگاه مزایای فراوانی دارد ازجمله:
شستشوی مبل با دستگاه سبب می شود که همه  باکتری‌ها و ویروس‌ها از بین برود.

فواید شستشوی مبل با دستگاه
روی مبلمان گرد و غبار و آلرژن باقی نمی ماند، فرآیند شستشوی مبلمان این آلرژن‌ ها را از بین می‌ برد و به سلامتی افرادی که آلرژی یا آسم دارند کمک می کند.
شستشوی مبل با دستگاه عمر مفید مبل را افزایش می دهد زیرا آلودگی ها سبب پوسیدگی پارچه مبل می‌ گردد.
شستشوی مبل با دستگاه  شستشوی عمیق می باشد که سبب می شود که روغن‌ ها، کثیفی‌ ها و لکه‌ هایی که به عمق مبل نفوذ کردند از بین بروند.
برای شستشوی مبل با دستگاه در مکان های اداری به تعطیل کردن اداره نیازی نیست.
شستشوی مبل با دستگاه با مواد شوینده مخصوص انجام می شود که این سبب می‌ شود به مبلمان هیچگونه آسیبی وارد نگردد.
شستشوی مبل با دستگاه نه تنها مبل را تمیز می کند بلکه سبب خوشبو شدن آن هم می گردد.
قبل از اینکه لکه ها به عمق الیاف پارچه مبل نفوذ کنند با شستشوی مبل با دستگاه  این لکه ها پاک شده و مبل تمیز می شود.

نکات استفاده از دستگاه مبل شویی

دستگاه مبل شویی دریلی یکی از دستگاههای پر کاربرد و ارزان برای شستشوی مبل می باشد.

دستگاهی که تازه خریداری می کنید موهای روی برس آن نوک تیز هستند و ابتدا باید آنها را ساب بدید که به پارچه مبل آسیب نزند برای این کار به مدت نیم ساعت روی یک سطح ناصاف مثل پشت فرش و سیمان بدون استفاده از آب می کشیم.
در صورتی که لازم است موی برس نرم تر شود باید برس را  ۲ دقیقه در آب گرم گذاشته تا موهای آن  نرم شوند و همچنین آب درون مخزن باید گرم باشد.

نکات استفاده از دستگاه مبل شویی
در آغاز شستشو باید مقداری مواد شوینده روی سطح مبل اسپری کنید با این کار جرم ها آزاد می شوند و سپس مبل را شستشو دهید.
برای شستشو اصلا نباید از مواد اسیدی یا وایتکس یا کلر استفاده کنید زیرا سبب خورده شدن مخزن استیل و مخزن مکنده شوند.
در صورتی که لازم هنگامی که دستگاه را خریداری می کنید می توانید به صورت عملی آموزش ببینید.

دستگاه شستشوی مبل

این دستگاه به دلیل اینکه ویژگی‌ های فنی مناسبی دارد، بدون هیچ گونه  آسیبی به پارچه و رنگ مبل شما، آن را کاملا تمیز و عاری از کثیفی می کند.
همچنین به دلیل قدرت شستشوی بالا، صورت عمقی مبلمان راشستشو می دهد و همه لکه ها را از روی مبل پاک می کند. به علاوه حمل این دستگاه به راحتی انجام می شود.
از این دستگاه برای شستن صندلی، موکت و غیره هم استفاده می شود.

دستگاه شستشوی مبل

فواید شستشوی مبل در منزل

دستگاه‌ شستشوی مبل طوری طراحی شده است که هم سطوح افقی و هم سطوح عمودی مبل را می تواند شستشو دهد.
مخازن آب تمیز و آب کثیف در این دستگاه کاملا مجزا می باشد همچنین دارای یک کمپرسور تولیدکننده کف و یک موتور مکنده برای مکش کثیفی ها و آب و کف های  آلوده می باشد که از اجزای مهم دستگاه می باشند.
که البته طراحی این اجزا با توجه به  نوع و مدل دستگاه متفاوت می باشد. قدرت تمیز کنندگی مواد شوینده و همچنین مکش بالای دستگاه مکش سبب پاک شدن کامل آلودگی ها از سطح مبل می شود ضمن اینکه غلظت زیاد کف، از نفوذ کردن آب به عمق مبل یعنی بافت‌ های زیرین مبل ممانعت به عمل می آورد.

فواید شستشوی مبل درمنزل
دستگاه مبل‌ شویی در محیط‌ های زیادی به کار می رود و مهم‌ ترین وظیفه نظافت و شستشوی مبل می باشد.
به کمک این دستگاه مواد آلوده و کثیفی ها از پارچه مبل کنده شده پاکیزگی مبلمان را به ارمغان می آورد.
از سوی دیگر کیفیت عالی شستشو باعث می شود طول عمر مفید مبل افزایش یابد.
در روش شستشو با دست، کثیفی ها فقط از روی پارچه برطرف می شوند و حتی ممکن است باعث آلودگی عمقی پارچه شود و نتیجه‌ عکس بدهد.
ولی در روش شستشوی مبل با دستگاه چنین اتفاقی پیش نمی آید. این دستگاه طوری طراحی شده که به راحتی قابل حمل می باشد و به جا به جایی و حمل مبل نیازی نیست به علاوه سرعت شستشوی مبل هم نسبت به روش‌ های دستی و سنتی بسیار  سریع تر می باشد.

ثبت سفارش انلاين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *